Gå til innhold

Devil May Cry 4 bekreftet til 360 (og PC)


Cryovat

Anbefalte innlegg

Ble ganske overrasket da jeg leste dette da jeg stod opp i dag. Diverse forum har vært i fyr og flamme i natt ser jeg.

 

Er vel en positiv nyhet i alt dette, man slipper å eie flere maskiner for å nyte gode spilltitler. Multiplatform ser ut til å vinne denne generasjonen, akkurat slik det var forutsett.

8193258[/snapback]

 

Jeg skal spise hatten min om Halo, Forza, PGR eller Gears of War kommer til PS3

8193758[/snapback]

 

Epic er jo et uavhengig selskap. Skal ikke se bort fra at GoW kommer på ps3. Har jo solgt vanvittige 6 millioner på 360. Hvis de kan selge like mange eller fler på ps3 så må MS bla opp en GOD slump med penger for å få det eksklusivt. Det er jo lansert en oppfølger til GoW. Hvis denne hadde solgt 7-8 mill på HVER av konsollene 360 og PS3 så tror jeg ikke epic lar denne sjansen gå fra seg.... 14 mill solgte spill er MYE penger. Og det er tross alt det spillbransjen handler om slev om mange her tror det handler om sjel, sjarm og drømmer.

8193793[/snapback]

 

 

Men jeg tror Microsoft game studios er utgiver av Gears of war, noe som gjør sjansen for Gears of war på PS3 litt mindre sannsynlig. På samme måten som at Rare utviklet Starfox adventures for nintendo og ga det ut selv om Microsoft kjøpte dem opp. Det vil uansett heller ikke komme på en MS konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skjønner ikke helt hvorfor ikke capcom bare sa det med engang. Tjener de noe på å vente?

8193904[/snapback]

Det er ikke sikkert det var klart før nå. De kan jo har vært i forhandlinger med Sony over en lengre stund, og det ført nå i de siste par ukene kom frem at Sony ikke la nok penger på bordet for å holde DMC4 eksklusivt. Evt. kan Microsoft ha lagt mye penger på bordet for å få DMC4 som et Xbox 360 og Windows Vista spill.
Lenke til kommentar
Syns det er funny å sitte å lese de gamle DMC360 rykte trådene jeg nå!

 

Ikkje så veldig rart; I eit intervju sa utviklarane at det berre kunne bli laga på Ps3 i tillegg. Men det vil sjølvsagt ikkje mange godta.

 

Hvor mange ganger skal Capcom egentlig bli nødt å slå ihjel det ryktet? Oppstår jo minst annenhver måned det der ryktet der.

 

Da får vi vel sette oss ned og vente til neste MGS4 rykte dukker opp, og blir avvist IGJEN!!

 

 

Skjønar det kan vere vanskeleg for folk å gje slepp på håpet.

 

Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Det er sekter i USA som venter på at en eller annen form for utenomjordisk romskip kommer og henter de snart for å få de bort fra elendigheten.. Men Hey, skal ikke kødde med trua til folk..

 

;)

7844066[/snapback]

 

 

Det er nok sannsynleg at DMC kjem i einelleranna form til 360 ja.

Men ikkje DMC 4. Det er altså ekslusivt.

Og det er ein grunn til at Capcom no faktisk såg seg bryet med å påpeike det istadenfor å halde kjeft.

 

Og om ikkje DETTE stoppar maset om at DMC 4 skal komma til 360, så vil ingenting gjere det.

8193794[/snapback]

 

Det er nå disse folkene sier "ingen kommentar" :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor ikke capcom bare sa det med engang. Tjener de noe på å vente?

8193904[/snapback]

 

Gjengen har god humor. De leser vel forum verden over de også? Noe må de le på harde programmeringsdager :p

8194176[/snapback]

 

Skal ikke se bort ifra det :!: Folk har jo gått bananas over dette.

Lenke til kommentar
For tro meg, det finnes endel som er mye værre enn dette. (Her om dagen var det vel en 360bot som postet ITavisen som kilde  :no: )

Så, man blir ein useriøs poster om ein brukar itavisen.no som kjelde ?

Greit nok at det er mykje copy'n'paste på den sida, men å avskrive alt dei skriv som vissvass -- og kalla folk som nyttar itavisen.no som kjelde til eit lite oppslag på eit diskusjonsforum blir litt for dumt.

 

Forøvrig så postar Mgs gode postar med gode poeng.

Men den som kom her i denne tråden var litt barnsleg. Greit nok at du hatar at xbox får større bit av kaka, men slike innlegg blir litt teite :)

Og nei, eg seier ikkje at eg er noko betre Mgs. Longt ifrå :)

8193464[/snapback]

I 99% av tilfellene så er det bull det som blir postet. Og i 99% av tilfellene som blir disse som poster også kritisert for å bruke ITavisen som kilde. Du har vel gjort det selv om jeg husker rett =)

Lenke til kommentar
Capcom har no avkrefta ryktene om at Devil May Cry ikkje lenger er ekslusiv til Ps3.
"Capcom does not comment on rumors. Devil May Cry 4 is exclusive to PS3. No other announcements have been made."

LINK

Ikkje så veldig rart; I eit intervju sa utviklarane at det berre kunne bli laga på Ps3 i tillegg. Men det vil sjølvsagt ikkje mange godta.

7842026[/snapback]

Skal dei skru ned grafikk, fysikk og effektar på 360 versjonen?

 

 

Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Det er sekter i USA som venter på at en eller annen form for utenomjordisk romskip kommer og henter de snart for å få de bort fra elendigheten.. Men Hey, skal ikke kødde med trua til folk..

 

;)

7844066[/snapback]

Synes dette her var ganske morosamt :)

Må ærleg vedgå at eg sit og humrar litt over uttalelsen til Fhj no :) Han samanliknar jo DP Rusher (forsåvidt indirekte) med sekt-medlemmar i USA.

 

Vel, det ser ut som om romskipet kom og henta oss med 360 -- og tok oss ut av elendigheita :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Er lett å være etterpåklok ja. Er vel ganske mange kommentarer man kan hente som er 1 måned-1 år gammel for så å gjøre narr av senere :p Noen som leser illustrert vitenskap? Morsomme sitater fra vitenskapsmenn, presidenter osv osv som f.eks sa: Det vil aldri bli behov for mer en 5-6 pc'er i verden. Fly har ikke noen kommersiel framtid.. osv osv osv.

 

DMC4 var eksklusivt den gang sist når ryktene gikk, men denne gangen var det faktisk hold i ryktene, noe som ikke skjer hele tiden akkurat.

 

Men flott at flere får ta del i disse spillene. Det meste av 3. party spill vil vel bli multiplattform fremover. At markedet blir mer jevnt fordelt mellom de 3 selskapene vil også bidra til dette. Men Sony har fremdeles mange mange spill som kun kommer til deres konsoller, og de har også en inhouse utviklerstab som er like stor som microsoft's- og nintendo's utviklerstab tilsammen.

Lenke til kommentar
Sony har fremdeles mange mange spill som kun kommer til deres konsoller, og de har også en inhouse utviklerstab som er like stor som microsoft's- og nintendo's utviklerstab tilsammen.

8194644[/snapback]

Quality > Quantity

8194754[/snapback]

 

behag>smak :p

 

Det jeg mente å si er at smaken er som baken. Uansett er det vel ikke noen tvil om at vi kommer til å se mange mange mange gode spill fra alle de 3 selskapene. Xbotter vil selvfølgelig si at ingen av sony inhouse spillene ser bra ut, men det samme vil sonybottene gjøre :p

Lenke til kommentar

Multiplatform spillene som er kommet er bedre til Xbox 360. PS3 fansen sier det er en port og ikke laget for PS3.

Nå blir DMC 4 en port fra PS3 og da blir det spennende og se om grafikken blir dårligere til Xbox 360. Jeg er rimelig sikker på at det ikke vil skje

 

Da kan vi legge unnskyldingene til side om DMC 4 blir like bra til Xbox 360

Endret av ohlala
Lenke til kommentar

Skal dei skru ned grafikk, fysikk og effektar på 360 versjonen?

 

 

Tror nok spillene blir ganske identiske ut. Det er jo ganske så like konsoller. Kanskje ikke innmaten, men det som vises på skjermen vil nok være ganske likt på disse to konsollene denne generasjonen. Det var jo mye større forskjell på xbox og ps2, men syntes nå de hadde ganske lik grafikk jeg da. Kanskje med noen unntak der xbox var litt bedre. Blir vel sånn at det blir omvendt denne generasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...