Gå til innhold

Devil May Cry 4 bekreftet til 360 (og PC)


Cryovat

Anbefalte innlegg

Devil May Cry 4 har akkuratt blitt bekreftet som 360 og PC-tittel. Spillet vil lanseres samtidig for PS3 og 360.

 

Full presserelease: http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e070320.html

 

Stor gladnyhet i mine øyne. Har alltid vært interessert i serien men aldri hatt en PS2, gleder meg til å endelig få prøve det. :)

 

Edit: Endret linken

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shises. PS3 har hvor mange eksklusive spillserier igjen? Jeg kommer kun på tre i farta: Ratchet & Clank, MGS og Final Fantasy.

 

Redigert:

Av annonserte titler altså. Får bare håpe God of War 3 dukker opp, hvis ikke ser det mørkt ut for doningen til Sony.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

And so it continues.

 

Er vel ikkje så lenge sia vi sist masa om dette spillet og muligheten for multi ;) Så det er offisielt altså..Aldri spillt spilla, eller hatt suget for å gjøre det heller. Blir vel å sjekke ut ved evt. demo før eller siden.

 

PS3 eller 360 versjonen.

Lenke til kommentar
Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Ja da gjenstår bare en av to. Står fortsatt på det jeg har sagt :thumbup:

8192843[/snapback]

 

Har du vert å rotet i gamle krangler igjen eller? :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Capcom sine titler til Xbox 360 (Dead Rising og Lost Planet: Extreme Condition) har vel begge solgt temmelig bra, og med tanke på hvor mye penger som det krever å utvikle et spill er det ikke rart at de ønsker spillene sitt på flere platformer.

 

Dette er en tankegang jeg vil tro går igjen hos de aller fleste utviklere, og med mindre konsollprodusentene legger ut ganske mye penger, vil de nok hore seg ut til fler. Dette vil nok gå begge veier.

Lenke til kommentar
OMG@DMC4! Sony@d00m3d

8192906[/snapback]

 

Mgs du er noe av de mest useriøse posterne på dette forumet.. du kamuflerer deg bak dine såkalte "fakta", men det finnes ingen tvil.. du er og forblir en Sony-fanboy.

 

Ja, MS har fått en stortittel som tidliger har vært Sony-eksklusiv, ikke nødvendig å komme med spydige kommentarer som over, som om dette var noe som var helt uviktig for sony. Du viser her at du har den samme arogante holdningen som din Lord-Sony.

 

DMC4 på xbox360 er ikke noe å blåse av. Du skal være glad det fremdeles kommer ut til PS3..

Lenke til kommentar
Mener å huske at det var noen som hardnakket påstod at DMC ikke ville komme til 360. Håper de leser dette smile.gif

 

Ja jeg håper Capcom selv leser dette :p

 

Noen som forresten vet hvor i historien 4'ern vil bli?

 

3'ern er jo en prequel til 1 og 2.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Stilig.

 

Har spelt DMC2 litt -- synes spelet var ganske kult. Men siden eg ikkje har hatt PS2 sjølv (før no) blei det berre med å spele det når eg var på besøk hos ein kamerat.

 

Trur folk berre må instilla seg på å sjå at fleire og fleire spel blir multi-plattform denne generasjonen -- med tanke på dei astronomiske kostnadene med å utvikle eit spel.

 

@Mgs: Wow...

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Har spelt DMC2 litt -- synes spelet var ganske kult. Men siden eg ikkje har hatt PS2 sjølv (før no) blei det berre med å spele det når eg var på besøk hos ein kamerat.

 

Hvis du synes det var kult tipper jeg du har mye å glede deg til, for dmc2 er kjent som det "elendige" i serien :p 1 og 3 derimot er the goodness. Håper og tror også 4 blir bra.

Lenke til kommentar

Ble ganske overrasket da jeg leste dette da jeg stod opp i dag. Diverse forum har vært i fyr og flamme i natt ser jeg.

 

Er vel en positiv nyhet i alt dette, man slipper å eie flere maskiner for å nyte gode spilltitler. Multiplatform ser ut til å vinne denne generasjonen, akkurat slik det var forutsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...