Gå til innhold

ideer til ting å legge til søket..

Lagn

Anbefalte innlegg

det er jo ikke alt for viktig, men det kunne være nyttig å kunne søke etter tlf som har lommelykt(ledlys). det er noe jeg bruker veldig veldig ofte, sammen med andre jeg kjenner. nylig var det en person på forumet som ville ha en tlf med blandt annet dette, men det var vanskelig å finne ut..

noe som også kunne vært litt nyttig kunne vært å kunne søke/sortere på om tlf har 3,5 mm utgang, selv om det ikke er mange tlf med dette ennå. det blir sikkert flere med musikktlf.. men jeg mener ikke hvor det følger med overgang, for når det gjør det gjør det enten ledningen unødvendig lang eller så tar "pluggen" /overgangen plass i lomma.. det er noe annet å bare kunne stikke en vanlig 3,5 mm ned i toppen på tlf som stikker ut av lomma enn å måtte ha med seg en irriterende overgang hele tiden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hva med å iallefall skille skille blits og ledlys fordi de med xenonblits kan ikke brukes som lys, da ville vel lampa brent opp veldig fort..

og de som ser den har ledlys har jeg ofte hørt tror den kan brukes til opplysning av noe å fotografere men det er vel alt for dårlig til det meste..

nå er det vel bare to som har blits, k800i og k810.. så det er egentlig enkelt å holde rede på for de som vet det, men

da hadde de vel ikke trengt prisguide.no..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...