Neural Robotics Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Finnes det en slag Hardware Compatiblity List for Linux. Jeg har forstått at mange av driverne er dårlige, og ønsker å velge utstyr (billig; AMD osv.) med god driver støtte. Kommer til å bruke RH fordi dette produktet har god support av programleverandørene. Skal gå over fra Windows til Linux. I overgangen kommer jeg til å kjøre både Windows og Linux server mens tjenestene flyttes fra Windows maskinen. (Jeg håper Linux er greit å sette opp og bruke?) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Mulig det bare er meg som lærer fort, men jeg ar n00b på linux for noen måneder siden. Det har seg nemlig sånn, at når du får maskina på nett, så finner du HOWTO'er til ALT. Linux-miljøet er greitt sånn.. Ellers har du jo dette forumet, og en nydelig søkefunksjon. Ang HCL, vet jeg ikke om noen. Men Google er din venn.. Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg fant offisielle lister hos Red Hat. Så det løser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå