Opticane Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hmm... Jeg har en HP Compaq nx7400 med docking-spor under maskinen. Maskinen har imidlertid kun VGA-utgang. Men, jeg sjekket ut denne dockingstasjonen fra HP, og den har visstnok DVI-D utgang. Betyr det at jeg ved å koble maskinen til denne dockinstasjonen, kan få DVI-signal ut? I såfall er det jo genialt, for det er jo stort sett bare hjemme på skrivebordet en har brukt for tilkobling av større, ekstern skjerm. Endret 20. mars 2007 av Opticane Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, det er riktig at du med en docking stasjon med DVI-utgang vil kunne sende signal over DVI-kabel til skjerm selv om din bærbare ikke har en DVI-utgang. Lenke til kommentar
joka Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 dvi utgangen på dockingstasjonen fungerer ikke med nx7400 (har testet) Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, det er riktig at du med en docking stasjon med DVI-utgang vil kunne sende signal over DVI-kabel til skjerm selv om din bærbare ikke har en DVI-utgang. 8193858[/snapback] ...? Joka sier det ikke fungerer, har du prøvd Civilix? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har ikke prøvd med nx7400 nei, snakket bare utifra den arfaring jeg har med andre HP laptoper og dockingstasjoner. 6100- og 6300-serien sier HP selv at ikke kan bruke DVI på dockingstasjon, men alle andre laptoper skal fungere(på alle dockingstasjoner fra hp). Men det ville ikke være første gang HP tar feil, så det kan godt være at det er et problem med den modellen. joka kontaktet du HP-support? Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg kontaktet ikke hp support, bruker vga utgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå