mendate Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei Har kjøpt et tv kort fra Hauppauge (ble fortalt at dette var det beste og enkleste). Bruker programmet winTv, problemet er at jeg ikke finner kanaler når eg prøver å søke inn singal. Har prøvd de fleste logiske instllingene. Nonoen som har vært ute for dette? Kortet er kobblet til med S-video til en overgang til scart og derifra in i Tv utgangen i Canal digital tuneren (er en helt ny tuner). Har ringt butikken og de fortalte meg at dette var rikktig de jeg har kobblet og at det skulle ikke være noe problem. Så jeg regner med det er noe med instillingene i wintv. Var jo ikke med noen bruksamvisning med så er jo vankelig å vite hva ting skal stå på. Håper kansje at noen vet hva jeg kan gjøre Dette er kortet: Hauppauge! WinTV-HVR1300, Hybrid Card,, PCI, Analog Tv-Tuner & DVB-T(Digital-TV) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis det er CDC-5000 du har, må du bruke komposittutgang fra denne (det finnes ikke s-video). Og så må du i wintv sette signalkilde som kompositt og fortsette å bruke dekoderen til å skifte kanaler. Du får ikke stilt inn kanaler når du ikke bruker tuneren i TV-kortet. Du må også huske på å koble lyd ut fra dekoderboksen og inn på PC-en for å kunne ta opp med lyd. Det du egentlig har gjort er å kjøpe deg en veldig dyr video-inngang... (har samme "problemet" selv med HVR-4000, men jeg venter på mulighet for å bruke abonnementskortet i denne, men dette står det mye om i andre tråder). Er det satellitt eller kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå