RedRocK Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei. Jeg er på jakt etter ny mobil. Jeg ser etter en mobil med touch screen. Vær så snill og ikke nevn Iphone, den skal jeg IKKE ha. Ellers alt av interesse... Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Siden det eneste kriteriet du nevner er touchscreen vet jeg bare om to alternativer i nærmeste framtid. LG Prada, som har 2,6 tommers skjerm og Neonode N2 med 2 tommer. De foreløpige tilbakemeldingene på Prada-mobilen er at den er kjip å skrive tekstmeldinger på og dårlig på scrolling, men at den er veldig grei å ringe med og ser utrolig godt ut. Neonode har fått overstrømmende positiv respons på sin touchscreen, den gir en lett vibrering hver gang du taster inn et tall eller en bokstav slik at du får en sikkerhet for at den har registrert trykket ditt. Den har som Pradaen et 2MP kamera. Det er egne tråder for disse 2 så det er bare å lese disse. Hvis du er interessert i touchsrceen m/styluspenn har HTC et stort utvalg, men det har jeg ikke sjekket så nøye. De 2 anbefalte iPhone-alternativene kommer i tidsperioden april til juni. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) du skal ha en vanlig mobil, med toutcscreen, ikke en pda/ smart? eller? hva skal du bruke den til? hvorfor vil du ha toutchscreen? edit: formulering edit2: prisguide pda og tlf med toutcscreen. Endret 20. mars 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei.Jeg er på jakt etter ny mobil. Jeg ser etter en mobil med touch screen. Vær så snill og ikke nevn Iphone, den skal jeg IKKE ha. Ellers alt av interesse... 8192231[/snapback] Sony Ericsson P990i er en bra mobil Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvorfor jeg har så lyst på touch screen er enkelt og greit fordi jeg har falt for det. Aner ikke hvorfor. Jeg har sett litt på en fra HTC også, den har touch screen. Noen som har noen formeninger om den ? Lenke til kommentar
DRK Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Litt seint kanskje, men uanett. M600i er mobilen for deg. Etter x antall nye firmware fungerer nå mitt eget eksemplar kjempebra. Bra mp3 spiller, stor skjerm osv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hatt flere touch screen telefoner men har ikke noen særlige gode minner fra akkurat den funksjonen Mere plagsomt enn praktisk Lenke til kommentar
avola Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjøp deg p4350.. da har du wlan, edge, windows mobile, 2mpx cam.. fult tastatur.. osv osv.. meget god phone Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Viss du vil ha touchscreen er det jo mange HTC http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...&visavdeling=33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå