Wikingen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei! Skjønner ingenting jeg... Jeg forsøker å åpne forumet som jeg nå er på gjennom http://forum.hardware.no/ osv... men får bare hvit skjerm...?? Går jeg derimot inn på overklokking.no, og åpner forumet der, går det bra.....?? Hva skjer.... Dette skjedde plutselig etter en oppdatering fra Win-update for et par dager siden.... Jeg kjører Win XP Pro Norsk versjon.... Noen som kan tipse meg om hva som skjer..... På forhånd takk! Mvh Wikingen. Lenke til kommentar
Nike Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har akkurat d samme probleme... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Her funker alt strålendes! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg hadde det samme problemet.. Det jeg gjor var og gikk inn på forum.overklokking.no og leste videre.. Neste dag funka forum.hardware.no fint :smile: Enkelt og greit Lenke til kommentar
fizban Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Samme her. Men fann ut at viss eg brukte ein anna browser enn den eg brukte når eg registrerte meg. Så funka det bra. Tenkte at det kanskje var opera som tulla med meg, men ein kammerat hadde akkurat motsatt problem. Kom på at eg mottok ein cookie første gangen. Når eg sletta denne, så fungerte det fint igjen. Påstår ikkje at det er samme problemet, men det er verdt eit forsøk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Dere kan i så fall prøve å slette Cache og cookies fra PCn. Jeg regner med de fleste nerdene som er redde fot at mor eller far skal finne ut at de har surfa pr0n vet hvordan man gjør dette . Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Slett cookies så ordner det seg. Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 TAKK!!! Sletting av temp. internettfiler + sletting ac cookies, og alt funker igjen. Ikke det at jeg skjønner hvorfor, men det funker, og det er hovedsaken!! :smile: Coool! Mvh Wikingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå