Gå til innhold

Tråden om søte gnomer

Anbefalte innlegg

Whoa. Så slem han Orcen var. Han er jo akkurat som Hitler. Tenk å drepe små, uskyldige og søte gnomer :(

8211044[/snapback]

Ja jeg er helt enig. Det er helt FORKASTELIG å gå rundt på den måten der og drepe folk på en PvP server.

Jeg skylder på denne hevvi mettall-musikken som disse unge menneskene hører på jeg, det høres jo så voldelig ut og.

Ville ikke du blitt skremt av disse:

post-19802-1174574057_thumb.gif

On topic:

Gnomes er en pest som må fjernes. Punktum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ikke gnome eller Alliance men skjønner ikke hvorfor det skulle spille noen rolle hva man velger som rase. Tror folk må roe ned den "omg kill gnomes, horde ftw" og "gnomes er mongo" kommentarene, begynner å bli litt dumt nå.

Antar at de fleste som skriver sånt er lowbies : P

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke fikk d med dere, så drepte gnomer familien til farq! svinene. ergo er gnomer onde smådjevler. som alliance kan eg ikke drepe de, og det plager livet av meg.... ^^

8211354[/snapback]

men orcer og night elfs er jo som pusene selv...

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 54 gnome warrior som jeg har kaldt Nanaca.

Han er skaldet og har grøn bart.

Der er noget ved kombinationen at se så søt ud og samtidigt kunne give så mange bank, som jeg synes om.

For dem som skriver i denne tråd bare for at fortæller at de hater gnomes; dere tager vist spillet og/eller dere selv lidt for alvorligt, ja?

Lenke til kommentar
Ja, huff. Hvorfor kan ikke gnomer være mer i tråd med virkeligheten, sånn som resten av WoW...

8225119[/snapback]

Gnomer skiller seg spesielt ut. De bryter kraftig med virkelighetsoppfatningen når de med sine spinkle, tynne armer tanker en stor boss. Det er nesten som om det fantes en rase som gikk på hodet istedet for beina - ville vært like oppsiktsvekkende.

Men, de kan jo få tanke små, søte ekorn - det er jo passende for dem :p

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...