OscarWoHA Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Gnomer er de beste folka i spillet! Gnomes, Masters of Invention Faction: Alliance Klasser: Mage, Rogue, Warlock, Warrior. Hovedsted: Tinker Town i Ironforge (Gnomeregan var tidlgiere hovedstad, men er nå ødelagt av bl.a. troggs!) Leder: High Tinker Gelbin Mekkatorque Mount: Mechanostrider Språk: Gnomish Høyde: 1 meter (Kilde: WoWWiki) Gnomes are small, slight and nifty. They somewhat resemble dwarves, but are shorter and not as stocky with rather childlike statures (according to humans). They have large noses and ruddy skin, their ears are large and rounded, and their hair color ranges wildly, some even having pink hair. They have four fingers on each hand. They are often seen with goggles, tool belts and other items related to their technological inclinations. (Kilde: WoWWiki) Post bilder av Gnomene deres og diskuter dem her. GNOME!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Min Gnome Warrior på Earthen Ring Og en Gnome Rogue på Sporeggar Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du har rett, gnomer er elsk Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jams (min nye main) og Karat (main alt). Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Visst folk lager gnome karakterer er det kun for å irritere andre i PVP. Skjønner ikke at noen vil være gnomer, de er så stygge, viss jeg blir drept av en gnom holder jeg meg vekke fra wow resten av dagen, fordi det rett og slett blir for latterlig. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Forstår ikke helt hvorfor folk hater gnomer. Hva gjør de galt i forhold til andre raser? Blir du irritert fordi de er mindre enn deg, men likevel klarer å gi deg bank? Mener du de er stygge? Blir du flau når en gnome tar deg? Jeg synes gnomer kan være morsomme folk. Selv om vi er små, betyr det ikke at vi er svakere enn andre selv om det ser sånn ut. *gnome-hug* Edit: Rettet til de som blir sinte av gnomer Endret 20. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 tenkte å mekke en gnome rogue twink Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Mange har en eller flere raser de ikke orker trynet på, selv liker jeg ikke nelfers. Virker up stuck (nei jeg sier ikke at de som spiller dem er det, so shush). Selv har jeg en 54 Gnome Rogue og en lvl 12 Gnome Mage så jeg må innrømme at jeg liker de. EDIT: Bra nå, Sigurd? Endret 20. mars 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Alle har vel en eller flere raser de ikke orker trynet på, selv liker jeg ikke nelfers. Virker up stuck (nei jeg sier ikke at de som spiller dem er det, so shush). Selv har jeg en 54 Gnome Rogue og en lvl 12 Gnome Mage så jeg må innrømme at jeg liker de. 8193780[/snapback] Nope, synes alle raser er greie jeg.. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mange har en eller flere raser de ikke orker trynet på, selv liker jeg ikke nelfers. Virker up stuck (nei jeg sier ikke at de som spiller dem er det, so shush). Selv har jeg en 54 Gnome Rogue og en lvl 12 Gnome Mage så jeg må innrømme at jeg liker de. EDIT: Bra nå, Sigurd? 8193780[/snapback] Hater nelf, gnome, belf og undead female jeg ;P Eller... Hater ikke, men liker bare ikke utseendet på demn. Har en lvl 29 gnome mage faktisk, men spiller horde så den er lite tatt i bruk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han. Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han.Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. 8194357[/snapback] Enig. Og når du ser en Gnome Warrior vs. Tauren Warrior, og gnom dreper Tauren... Latterlig at gnomes kan være warrior, men ikke blood elf. Lenke til kommentar
Snagaaa Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gnomer eier Skal poste et bilde av han senere. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han.Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. 8194357[/snapback] Enig. Og når du ser en Gnome Warrior vs. Tauren Warrior, og gnom dreper Tauren... Latterlig at gnomes kan være warrior, men ikke blood elf. 8194465[/snapback] Tror det går mer på gameplay en hva som er realistisk.. Warrior med aoe-silence blir litt vel imba Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han.Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. 8194357[/snapback] Enig. Og når du ser en Gnome Warrior vs. Tauren Warrior, og gnom dreper Tauren... Latterlig at gnomes kan være warrior, men ikke blood elf. 8194465[/snapback] Den jævla Taurenen kunne jo faen meg bare tråkka på Gnomen! Gah Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han.Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. 8194357[/snapback] Enig. Og når du ser en Gnome Warrior vs. Tauren Warrior, og gnom dreper Tauren... Latterlig at gnomes kan være warrior, men ikke blood elf. 8194465[/snapback] Den jævla Taurenen kunne jo faen meg bare tråkka på Gnomen! Gah 8195021[/snapback] Helt riktig. Hater gnomer Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenk sjølv kor ufattlig dumt det ser ut, med ein liten gnome går rundt med eit sverd/øks etc 10 ganger lengre ein han.Er desverre alliance so har ikkje mulighet til å drepe dei. Synd egentlig. 8194357[/snapback] Enig. Og når du ser en Gnome Warrior vs. Tauren Warrior, og gnom dreper Tauren... Latterlig at gnomes kan være warrior, men ikke blood elf. 8194465[/snapback] Tror det går mer på gameplay en hva som er realistisk.. Warrior med aoe-silence blir litt vel imba 8194975[/snapback] Tviler på at det er der det ligger, ettersom blood elf rogue/paladin også er nærkampsklasser som får en aoe-silence. Tror nok heller det var litt ment som at man skulle bryte kjeden der alle klassene kunne være warrior, og at man la det litt tettere opp mot en vettug historie og bakgrunn, der rasen er lite vant med fysisk kamp og heller avhengig av magiske kunster. Sånn sett faller warrioren bort, men jeg kan ikke si at jeg har noe problem med det. Problemet ligger i at gnomer kan være det... at de kan være warrior er forsåvidt helt greit, men det er noe med å være konsekvent fra Blizzard sin side. Skal bloodelves først være en "magisk rase" så får sannelig gnomene være det også. For hvilken profesjonell hær ville in their right state of mind brukt en downs syndrom-skada unge på 9 år (gnomer) til å tanke et svært beist som Nefarian? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Legg ut bilder da... Bah Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Banken ( Grautmorbid ) og kommende Twink ( Smørbrød ) Er de ikke nusselige? Endret 20. mars 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Banken ( Grautmorbid ) og kommende Twink ( Smørbrød ) Er de ikke nusselige? 8195247[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå