Navido Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hallo alle sammen Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av et hodesett og lurte på om dere har noen anbefalinger å komme med? Fra før har jeg Koss Porta pro settet. Men jeg har lyst på et sett som er lukket og samtidig bedre lyd kvalitet en Koss Porta Pro. Komer til å bruke det for å høre på musikk og se på film på pcen. Pris skal ikke overstige 1000. Noen tips? Thx Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Icemat Siberia OMG! Koster vel rundt ~400-500. Kommer til å kjøpe Siberia for evig. Edit: Kan bli litt stort hvis du skal gå rundt med det i det offentlige - om du ikke er så kresen på det, da. Endret 19. mars 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Navido Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Icemat Siberia OMG! Koster vel rundt ~400-500. Kommer til å kjøpe Siberia for evig. Edit: Kan bli litt stort hvis du skal gå rundt med det i det offentlige - om du ikke er så kresen på det, da. 8191888[/snapback] Da er denne bestilt . Hvitt sett...tiltalende farge . Håper det blir et godt kjøp. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Icemat Siberia har kjempe fin lyd, og er meget behageli. Men det knekker veldig fort, og du må behandle det som porselen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Icemat Siberia OMG! Koster vel rundt ~400-500. Kommer til å kjøpe Siberia for evig. Edit: Kan bli litt stort hvis du skal gå rundt med det i det offentlige - om du ikke er så kresen på det, da. 8191888[/snapback] Da er denne bestilt . Hvitt sett...tiltalende farge . Håper det blir et godt kjøp. 8192593[/snapback] Du kommer nok til å bli fornøyd. Icemat Siberia har kjempe fin lyd, og er meget behageli. Men det knekker veldig fort, og du må behandle det som porselen. 8194945[/snapback] Knekker? Mitt har en tendens til å alltid falle ned fra kabinettet -> og rett i gulvet. Det er blitt litt mer "lealaust" enn når jeg kjøpte det, ja, men knekke fort? Hehe, noen er vel mer uheldig enn andre. Endret 20. mars 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ganske mange rundt meg som har det dere..Sier de er fornøyd med det så tror det skal vere bra. Plasten er temmelig hard så det kan knekke lett om det faller ned ja. Jeg for øvrig vurderer ett Sibiria snart. Har klart å delvis ødelegge mitt headset som jeg bruker nå, ett: Sennheiser PC160 Nå skal det sies at jeg har sluppet det ned 100000 ganger, og stolen med meg på har rullet overledningen mens jeg dro i headsettet. Tilgi meg for den dårlige behandlingen Kostet faktisk 899kr når jeg kjøpte det Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 har ett siberia headseett, den er knekt i alle retninger.. veldig skjør. vurdrer nytt headsett, finnes det noen greie lukkete og ikke så veldig enorme? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kan anbefale Creative HQ-1700, god lyd, men bøylen må polstres. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 har ett siberia headseett, den er knekt i alle retninger.. veldig skjør. vurdrer nytt headsett, finnes det noen greie lukkete og ikke så veldig enorme? 8217558[/snapback] sennheiser pc160 kan anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå