TheKims Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hei her er min nye bil. Subaru impreza 1,8gl AWD Årsmodell: 1995 Km stand: 74000km Motor: 1800ccm 103hk boxer Planer for bilen er: Øyelokk Vinge Felger Sideskjørt? Omlakkere (sort metallic) Anlegg kommer jeg tilbake til senere p.s skal legge ut bedre bilder i mårra Endret 21. mars 2007 av kimstianp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Da har anlegg blitt bestillt. Cd spiller: JVC KD-AVX2 Multimedia DVD/CD-receiver Høytalere bak JBL Decade T595L: Har fra før av Sub: Ground Zero GZHB 20BT 400W RMS Hydrogen 8" Basskasse Forsterker: blaupunkt tha 480 (Midlertildlig) Skal kjøpe dette frontsettet og denne forsterkeren når jeg får neste lønning Ground Zero GZUC 130C Uranium komponentsystem Ground Zero GZHA 5125X 5 kanals Hydrogen forsterker Legger ved bilde av de ulike komponentene Endret 21. mars 2007 av kimstianp Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er spilleren den som Elkjøp hadde på tilbud tidligere? En kompis kjøpte nemlig den, men kvittet seg med den ganske fort. En stor feil med den, i mine øyne, er den manglende muligheten til å spole i mp3-filer. Ganske absurd egentlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det vet jeg ikke. har bestilllt fra bilradiospesialisten den kostet neste 5k så jeg håper ikke det er noe piss. har verken prøvd eller sett den live så jeg tok en rå kjangs. den hadde nu imponerende specs Beskrivelse: Den brede 3,5" farge-TFT-skjermen midt i frontpanelet viser DVD-filmer, TV og mer til. De mange underholdningsalternativene omfatter DVD-Audio-, GIGA MP3 MULTI-, DiVX®-, JPEG-, MPEG1/MPEG2-avspilling og iPod-betjening. Førsteklasses lyd er sikret med 5.1-kanalers surroundlyd, hodetelefon-surround og høykvalitetskomponenter. To-sone er også tilgjengelig Denne velutstyrte spilleren er sentret i ditt multi-media anlegg. I og med at denne spilleren også spiller DVD - kan du bare koble til en skjerm og du er i gang med multi-media i bilen . . Også med DivX® Zone + Zone funksjon som gør at du kan f.eks. høre radio foran - samtidig som de i baksetet ser film og hører lyden fra denne - alt fra samme apparatet. Giga MP3, lagre opptil 1000 sanger på 1 DVD • Utgangseffekt: 4 x 50 W maks • MOS-FET effektforsterker • Innebygd 3,5" bred skjerm • 12-bit/108 MHz video-DAK • GIGA MP3 MULTI • 192kHz/24-bit audio-DAK (DVD-Audio) • 7-bånds iEQ • Forberedt for iPod® • Fullstendig DAB-kontroll • DVD-Audio-kompatibelt • WAV-kompatibelt • DivX®-kompatibelt • MP3/WMA-kompatibel med ID3/WMA Tag • JPEG-avspilling • DVD-R/RW/+R/+RW-kompatibel • Multi-Border DVD-kompatibel • CD/CD-R/CD-RW-kompatibel • Tidstrimming (5.1-kanalers) • Hodetelefon-surround • Gullbelagte linjeutganger (x 2 par) • Gullbelagt midthøyttalerutgang • Gullbelagte videoutganger • Gullbelagte subwooferutgang • Ekstra gullbelagte audioutganger • Gullbelagte AV-innganger • 5.1-kanalers DTS/Dolby Digital/Dolby Pro Logic II/2-kanalers MPEG-dekoder innebygd • Motordrevet front • Multifunksjons trådløs fjernkontroll • To-sonefunksjon • Støtsikkert minne • Wall Paper-innstilling Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde vore litt tøft og fått meir sport interiør, det hadde eg likt og sett i bilen:D. Du kunne byttet setter, Nyt ratt++. Eg synst cd sperlaren såg bra ut eg;D Lykke til. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Grei bil, hvor mye ga du for den? Min førsteprioritet ville vært å gjøre noe med motoren, 103 hk på alle hjula kan umulig dra bra? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det spørs jo om Subaru har tatt høyde for det høyere effekttapet fra motor til drivverk, det. Jeg tviler på at den går som en bøtte med dritt i forhold til mye andre familiebiler som rusler rundt. Endret 24. mars 2007 av fredrik Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Grei bil, hvor mye ga du for den? Min førsteprioritet ville vært å gjøre noe med motoren, 103 hk på alle hjula kan umulig dra bra? 8230350[/snapback] fikk den for 79k ferdig reg. synes bilen er kvikk nåkk jeg, omtrent som en 90hk golf. man må ha litt turtall før den drar i fra. den har forresten mye råere motorlyd enn golf. tenkte å sette på power filter for lyden sin del. Endret 25. mars 2007 av kimstianp Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde vore litt tøft og fått meir sport interiør, det hadde eg likt og sett i bilen:D. Du kunne byttet setter, Nyt ratt++. Eg synst cd sperlaren såg bra ut eg;D Lykke til. 8230276[/snapback] Tenkte jeg skulle ta anlegg og utsiden først. blir nåkk å shine den litt opp innvendig og men det må nåkk vente litt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 79k var jo rimelig mye for en 12 år gammel bil, selv om den har lav kilometerstand... Selvsagt er det bedre lyd enn i en 90hk golf . Bare at det er boxermotor hjelper jo litt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Syntes ikke det var så ille. bilen er helt strøken. prøv å se litt på nett så ser du at samme bilen som har gått 150000km selges for samme pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå