maxM Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, har tenkt meg på Trivium den 5 Mai, men begynt å høre på dem ganske nylig. Det jeg lurer på er om det er noen plass man kan finne ut hvilke sanger som blir spilt på touren dems (eller andre band for den saks skyld). På den måten blir man mer forbredt på allsangen, noe som alltid er ett høydepunkt i en hver konsert etter min mening. Leter hovedsaklig etter Trivium sin playliste nå, men hvis noen har en nettside hvor det er flere band hadde det vert det beste. Tror det er flere enn meg som kunne tenkt seg en slik plass på nett. Mvh meg Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hmm... jeg var vel en hardcore trivium fan! men nå ville jeg holdt meg unna de sine konserter. http://www.youtube.com/watch?v=bWyUhjyh5Y0 -nydelig dårlig men for å svare spørsmållet ditt så har jeg ikke peiling :/ vedt de synger mange sanger fra den nye cden... nesten ingen fra ascendancy. Men når de varma opp for maiden så spillte de gunshot. mitt råd: Google it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå