Bertelsen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dere kan se den her. Ser bra ut det her, vi trenger mer horror! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tør jeg se på den trailern da? Skal jo legge meg snart :S Hmmm... Javel da! Kommer helt sikkert til å angre! EDIT: Nei! Venter til i morgen Endret 19. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Syntes ikke dette var noe skummelt egentlig. Så langt ser spillet ut til å være noe ala FEAR med middelalderdemoner eller noe sånt. Kanskje jeg er litt urettferdig mot Clive Barker nå, men etter måten Undying gikk fra å være utrolig aftmosfærisk og lovende til å bli en altfor repetiv fps klarer jeg ikke å være entusiastisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Undying var et kult spill så håper det her leverer. Slå av lyset skru opp dolby annlegget og sette seg godt til rette i sofaen. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det virket veldig halvferdigt. Dårlige ting med traileren: - lypsync som loreal reklame. - dårlige texturer - dårlig anti alliasing posetivt + stemning Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 er ikke den traileren gammel? mener jeg har sett den for en god stund tilbake. håper på en ny ingame trailer snart! digget det første som kom så tror ikke dette blir så dårlig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det virket veldig halvferdigt. Dårlige ting med traileren: - lypsync som loreal reklame. - dårlige texturer - dårlig anti alliasing posetivt + stemning 8192390[/snapback] Dårlig lipsync? Vanskelig å få til bra lipsync på en character uten lepper? Jeg synes det så kjempebra ut. Så ut som det var LITT dårligere kvalitet på videoen, enn man kan se på screenshots. De mange av de screenshotsa av dette spillet, er jo nettopp tatt fra denne traileren. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Var vel ikke noe særlig nytt i den traileren, men jeg har fremdeles store forventninger til spillet. Clive leverer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tja, er skeptisk på dette spillet. De har masse jobb forran seg (mtp de punktene som Bromlexl nevner), men det er jo i utviklings fasen Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det virket veldig halvferdigt. Dårlige ting med traileren: - lypsync som loreal reklame. - dårlige texturer - dårlig anti alliasing posetivt + stemning 8192390[/snapback] Dårlig lipsync? Vanskelig å få til bra lipsync på en character uten lepper? 8195912[/snapback] Vel uansett så kom lyd og bevegelse helt random. Snakket til meg som noen på TVshop som vil selge meg vaskemiddel. Ergo, ikke veldig overbevisende på den fronten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg ville nok ikke kjøpt spillet for å se på lipsyncen Men jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Screenshots har kommet ut: Fler på 1Up sin preview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå