Styl3z Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan klokke 4600+? Kan noen hjelpe meg med å klokke prosessoren min, er meget skuffet over hvor dårlig den er. Derfor har jeg lyst å klokke, har ikke råd til ny prosessor akuratt nå. Hvor mye kan jeg klokke den og hvordan? MVH: Bjørn I. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Les overklokkingsguiden i toppen av denne kategorien, den vil nok hjelpe. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvordan klokke 4600+? Kan noen hjelpe meg med å klokke prosessoren min, er meget skuffet over hvor dårlig den er. Derfor har jeg lyst å klokke, har ikke råd til ny prosessor akuratt nå. Hvor mye kan jeg klokke den og hvordan? MVH: Bjørn I. 8191217[/snapback] Ehm, hvor mye forventer du egentlig av en CPU? Mulig det er noe annet som ligger bak hvis ytelsen faktisk er label (og du ikke er kravstor og bortskjemt ) *erte erte* Men seriøst, kjør litt superpi (helst noen av de lengre testene) så vi kan se om det er CPUen din som ødelegger ytelsen. Mulig du kan slå to fluer i en smekk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå