Gå til innhold

Itunes henger seg!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta i bruk iTunes da jeg nylig har fått en Ipod.

 

Jeg har et musikkarkiv på nærmere 40 Gb, men jeg har aldri hatt problemer med dette før nå. (untatt det programmet som følger med sony's mp3-spillere, det spyr jeg av)

 

Uansett, den begynner med noe sånt som "finner informasjon om "ett eller annet" avbruddsfi avspilling" eller noe i den duren..... Så henger den seg, hver eneste gang

 

Det er like før jeg kaster Ipoden i søppla, for så mye frustrasjon som dette er det jammen ikke verdt!

 

Noen som har noen gode råd å komme med?

 

Tetanus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den må visst gjøre det der.

Ble selv ekstremt irritert, og når de hang seg opp valgte jeg å bytte mediespiller på maskinen. Det kan jo være den kommer, men da må du nok vente riktig lenge.

Selv bruker jeg Winamp som faktisk synkroniserer musikken min ved hjelp av en liten plugin.

Ellers vet jeg det er mulig i Windows Media Player også. Har ikke prøv dette, ettersom jeg synes Winamp er mye bedre, og dessuten bruker det mindre systemprosess.

Du kan da også kopiere sangene tilbake til datamaskinen, samt at den oppdateres med albumbilder og informasjon selv.

Alt er selvfølgelig helt gratis, om du ikke visste det.

 

Ellers har jeg bare lest at et program kalt xPlay skal kunne gjøre jobben i Windows Media Player. Dette koster visst penger, og jeg vet ikke hvor bra det er. Liker Winamp bedre uansett.

 

Vil du ha mere informasjon angående programmer til iPod (samt andre problemer) kan du lese min stickypost her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...