draboda Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 jeg skal kjøpe et hovedkort med støtte for sdram, men fant ikke noen med agp port. så jeg lurer på om dette hovedkortet med ddr sdram har støtte for sdram? http://www.komplett.no/k/ki.asp? action=info&p=25878&t=845&l=2&AvdID=1&CatID=10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Dette kortet har ikke støtte for sdram nei... Men hvis du vil kan du kjøpe mitt abit kt7a hovedkort, det har støtte for sdram, og har aldri vært brukt. (Jeg fikk nemlig nytt da jeg returnerte det gamle pga. feil). Så hvis du er interesert kan du maile meg på mailto:[email protected] Dersom du vil kan du og få med en 512MB Sd-Ram brikke og en AMD Duron 1.2GHz CPU. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Enten har det søtte for ddr sdram eller kun sdram. Så svaret ditt er nei. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Det finnes hovedkort med støtte for både SDRam og DDR-SDRam. Må bare passe på og bruke DDR-SDRam og SDRam samtidig :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Bare for å rydde litt opp i begrepene. Du har "to typer" SDRAM. SDR SDRAM, "Single Data Rate Synchronous Dynamic RAM, eller hva som ofte bare blir kalt SDRAM. Data blir som "navnet" indikerer; overført en gang per klokkepuls. DDR SDRAM, "Double Data Rate Synchronous Dynamic RAM, eller hva som ofte blir kalt DDR ram / DDR osv osv. Her blir data flyttet to ganger per klokkepuls, så i teorien har denne type dobbelt så stor overføringskapasitet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 tja hvilken prosessor skal det være til? Jeg fant et på PSdata til deg med P4 prosessor da. dette finner du på denne linken. for et amd basert kort finner du dette her orker ikke se på komplett siden jeg regner med at du har vært dær allerede håper dette var behjelpelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå