GLN Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei Jeg hadde kobla pcen ifra skjermen en stund, og skulle koble den til igjen. Da jeg skrudde på pcen, ok trykker på enten på knappen eller meny knappen på skjermen får jeg opp: "In safe power mode, press any key or move the mouse" Jeg trykker å flytter på musen, ingenting skjer og meldingen går bort igjen. Hva er galt? Jeg resetta biosen. og prøvd ny gpu å ram Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du har vel testa med en annen skjerm? er det crt eller lcd? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) problemet oppsto på en dell lcd, så prøvde jeg crt skjermen til broder'n, men uten lykke..... edit: en på et annet forum nevnet psu'en, kan det være at skjermkortet får tilført for lite strøm og at den da går i en slags dvale modus? Endret 19. mars 2007 av Dranc Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har samme problemet med min dell-skjerm. Jeg spiller og etter en stund (5-20 min) går skjermen av. Resten av maskinen ser ut til å fungere som normalt, og jeg hører i høytaleren at lyden går som vanlig, men skjermen får jeg ikke til å starte igjen før jeg slår selve maskinen av og på igjen. Sjekket i kabinettet om skjermkortet satt ordentlig på plass, og prøvde å bruke den andre kontakten på kortet. Ingenting har hjulpet enda. PS: Dette skjer kun når jeg spiller eller bruker grafikktung programvare. (har også prøvd å skifte på forskjellige grafikkinnstillinger og byttet driver, dog til ingen nytte) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dell har jo garanti, ta det på den..... Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skal prøve med en annen skjerm nå for å sjekke hvorvidt det faktisk ER den som er synderen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 jeg har prøvd på en annen crt-skjerm, samma problemet. Men det må vel være psu som sender for lite strøm til gpu, av en eller annen grunn Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For min del ser det ut til at problemet ligger i dell-skjermen. Prøvde nemlig å spille på tv-en, og det gikk uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå