Gjest gladikatten Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Siden denne kategorien også gir rom for emner relatert til samliv vil jeg benytte muligheten til å stille et par rare spørsmål som passer best som gjest. For å forbedre mitt forhold til katten tenkte jeg den kanskje kunne sette pris på litt massasje. Noen som har hørt om det eller eventuelt kan illustrere/linke til et bilde som viser kattens muskulatur og eventuelt info om hvordan og hvor hardt en burde "kna"? Hilsen en som liker at katten har det godt. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 beste måten til å få en katt til å like deg er å ignorere den.. håper du faktisk snakker om en ekte katt nå og at det ikke er at jeg er vanvittig treig :!: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei og velkommen til forumet. Det stemmer at vi ikke har en mer passende kategori for kjæledyr, men bruk av gjesteposting dekker nok ikke dette tema. Vennligst registrer en brukerkonto og opprett en identisk tråd under den brukeren, så kan en moderator flytte alle svar over i den tråden og slette den gamle. Det er bare å sende meg en PM med spørsmål ved å trykke -knappen under en av mine poster når du har logget inn med en brukerkonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå