sk8l0rva Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dette er helt sikkert plassert feil på forumet, men jeg plasserte den her for at det var eneste plassen jeg kunne tenke meg til var rett! Ja. Til tema ; Jeg skal skrive et notatark , der hvor det skal stå diverse informasjon jeg kan bruke i en stil , et sakpreget kåseri eller en artikkel. Jeg skulle gjerne ha hatt litt mer informasjon om palestina enn det jeg vet fra før ( ganske lite! ) .. ! Anyone? Husk Fakta osv om rettferdighet. Dette ble helt feil , men la gå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Norsk Wikipedia Engelsk Wikipedia, hvis du trenger enda mer Den skulle vært i Redlines link, tror jeg, ja. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Prøv denne linken, så blir du sikkert litt klokere... Har dårlig erfaring med hjelp i skole-hjelp greiene uansett Edit: Knut_ gidd kom før meg da Endret 19. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
sk8l0rva Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takk takk! Kom gjerne med flere linker etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå