hds Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Når jeg løpte ut til telefonen engang og svarte: "supermann!". Bare slang telefonen fra meg da gitt, turte ikke si mer. Ellers vil jeg si å være innesteng i "låst" rom er ekkelt, spesielt når lyset ble slukket og far var ingen sted å se. Dette var inni slik "tennis-bane" og var slik omvendt og hard lås jeg ikke fikk opp. Upersonlig opplevelse vil jeg påstå tortur står høyt på lista. Noen sett kinesisk vann-tortut på mythbusters? Helt kontrolerte forhold og kjerringa fikk jo sammenbrudd. For de som ikke vet hvordan det funker så blir man bindt opp, så drypper man vanndråper i ansiktet ditt. Fysisk og psykisk tortur. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Væskeansamling mente jeg. Vet egentlig ikke. Det samler seg opp væske i et ledd eller noe i låret. Kanskje en betennelse noe. 8190962[/snapback] Snakker vi lårhøne etter et kraftig støt mot låret? Det er faen meg det vondeste som har skjedd meg så lenge jeg kan huske! Lenke til kommentar
d0z Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Noen sett kinesisk vann-tortut på mythbusters? Helt kontrolerte forhold og kjerringa fikk jo sammenbrudd. For de som ikke vet hvordan det funker så blir man bindt opp, så drypper man vanndråper i ansiktet ditt. Fysisk og psykisk tortur. 8195123[/snapback] Hørtes merkelig ut. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da jeg kræsjet i en murportal for noen år siden. Kjørte i en ganske høy hastighet, mistet kontroll og vips så stakk benet ut av høyre armen + at venste også var brukket, og brist i hodeskallen... Kan ikke si at det var svært deilig Lenke til kommentar
joku Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mest ubehagelige situasjon som fins er når du ser film med familien og det kommer den heftige sex scenen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mest ubehagelige situasjon som fins er når du ser film med familien og det kommer den heftige sex scenen. 8198043[/snapback] signed, så uro med hele fammen, så kommer sex scenen der. var forferdelig. Må vel si at noen av de andre tingene nevnt er verre men faen da, den kommer høyt på lista. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det jeg synes har vært ganske jævlig var når jeg hadde betennelse i tåa. Det var riktignok første gangen, har hatt det to ganger Uansett, doktoren tok med inn på frankensteins værelse og skrapte/skar det bort uten bedøvelse. Det var helt forjævlig. Andre gangen fikk jeg riktignok bedøvelse, men ble liggende hjemme fra skolen i en uke med 5-6 systing i storetåa. Ellers er det forferdelig å se på filmer o.l der det skjer noe vondt med junior (penis). Jeg pleier å lukke øynene på Alle Elsker Mary når han setter fast reka i glidelåsen. I tillegg sitter jeg og holder meg forann min egen. Etter jeg så den filmen har jeg bare kjøpt bukser med knapper istedet for glidelås. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fra barndommen: 1: Å gå alene ute om kvelden, og selvfølgelig møte på den gjengen som er større, sterkere og oppfører seg deretter. 2: Å stå i butikken og se på playstationspill, og tenke "hm, lurer på om den får plass i lomma, så slipper jeg pose? Det må jeg prøve!". Snakk om total kortslutning i huet. Ekspeditøren trodde ikke så veldig på meg, for å si det sånn. Men det var SANT! Jeg skulle ikke stjele! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå