AyKaay Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja jeg bare lurer på om spillene til ps3 er sonefrie?? Jeg skal en tur til singapore senere i år og lurte på om jeg kan spille spill kjøpt i norge på den?? Er det pal eller ntsc i asia?? Og hvordan er det med bluray visning på den viss den er kjøpt i asia, men filmer i norge?? På forhånd takk=) Aykaay Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 ps3 spillene er sonefrie ja....men blu-ray filmer er ikke det Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 PS3 spill er sonefri Blu ray filmer ikke sonefri Ps1/ps2 spill ikke sonefri, dvs at du må ha pal maskin for å spille pal spill (Pal=europa) Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hmm.. Takk for svar=) Men jeg har familie i australia og i singapore. Kanskje vi stikker til australia når vi skal ut dit:P Er det ikke pal i australia? mente jeg leste det et sted på gamer i en artikkel. I så fall burde vel pal versjonen være prikk lik?? Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Fan ut av det=) Hvis dette stemmer da, at kina og malaysia osv bruker pal?? Australia og mye i afrika.. Er nesten bare japan og amerika de har ntsc=?? Endret 19. mars 2007 av AyKaay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå