Snasnt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har akkurat installert Vista Ultimate. Fungerer bra, men får ikke lyd. Har et onboard lydkort på et GigaByte kort. Tror lydkortet heter Realtek eller noe sånt... Er et standard onboard lydkort... Kan noen hjelpe med drivere? Jeg har lastet ned sikkert 10 forskjellige uten noe hell... Alle svar settes stor pris på... Lenke til kommentar
indus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 prøvd å oppdatere driverne som er i control panel - device manager? funka for meg Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 prøvd å oppdatere driverne som er i control panel - device manager?funka for meg 8190781[/snapback] ja... har prøvd det... ved hjelp av nett, og nedlastede drivere... intet hell Lenke til kommentar
indus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 så litt på windows sin side og fant det her men vet ikke om det hjelper for deg. Lykke til Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 så litt på windows sin side og fant det her men vet ikke om det hjelper for deg. Lykke til 8190926[/snapback] Har lest den tråden og testet, men ingenting hjelper... Vurderer å kjøpe nytt lydkort altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå