hitokiri Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan er det egentlig å leve uten mobiltelefon? Vår journalist Marius Valle har fått i oppgave å finne ut akkurat det. Les mer Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg klarer helt fint å leve uten mobil mange uker, nå er det ikke så mange som ringer meg heller da o.O Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Stakkars menneske. Jeg kondolerer Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er nok positive ting som kan komme ut av å være uten mobiltelefon. De tingene jeg ville savnet mest med å ikke ha mobil ville vært: Redigere Office Dokumenter. Kalender (Avtale) Musikk (Mp3, podcast) Klokkefunksjon (Alarm) Passordliste. Chat. Ta bilder av morsomme øyeblikk. SMS (Avtale) Selv har jeg en person på skolen som ikke har mobiltelefon og dette kan til tider være svært irriterende med tanke på samarbeid på skolen ettersom en aldri får tak i personen. Må nok si at jeg har blitt ganske så avhengig av mobilen ettersom jeg heller ikke har fasttelefon og mobilen er derfor det eneste kommunikasjonsmiddelet jeg har når jeg er på farten. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Marius: Det ser ut som om du har tatt deg en liten en på det bilde Et naturlig avslappingsmiddel altså.. Morsomt det Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 har du egentlig sagt ifra på forhånd til bekjente at du er uten telefon? hvis ikke forstår jeg presset.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Marius, dette er det dummeste forslaget du noen gang har kommet med. For artikkelens skyld syns jeg det er veldig bra, men for din egen skyld syns jeg du var dum Hehe. Stakkars deg. Jeg tror ikke jeg har vært et døgn uten mobiltelefon på flere år nå. Det er egentlig helt sykt, men jeg er på en måte avhengig. Ikke at jeg er av den typen som sjekker mobiltelefonen for meldinger hver time, men det er en slags ro når jeg har den. Er ikke det et tegn på mobilavhengighet, da? Huffavmeg. Kanskje idéen din ikke var så dum for deg selv alikevel. Den hadde iallefall vært bra for meg (men jeg har ikke lyst til å prøve alikevel ) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Egentlig går det fint an å leve uten mobil, men det kommer jo også an på hva du driver med. Gleder meg til det kommer flere oppdateringer. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Joda, det går fint å leve uten mobil vis du er forbredt på det. Men vis mobilen din blir stjålet er det krise. Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du kommer til å få sjokk når du åpnet inboxen og finnner alt du har gått glipp av. Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 I don't own a cell phone or a pager. I just hang around everyone I know, all the time. If someone wants to get a hold of me, they just say 'Mitch,' and I say 'what?' and turn my head slightly. - Mitch Hedberg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Meget meget fornuftig prosjekt vil jeg si. Er sykt hvor opptatt/avhengi man er av disse mobiltelefonene og man merker deg godt når man plutselig blir uten. Vi er vanedyr og slaver til denne mobiltelefonen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke tilgang til mobilen kan da ikke være så ille. Tenk dere en uke uten internett! Men jeg er spent på å se utviklingen. Vi burde nesten satt opp en leseravstemning: Hvordan takler Marius dette? 1. Han går på veggen og må få tvangsinfusjon av SMS-tasting for å komme seg igjen 2. Han blir bare lettere klin kokkos 3. Han klarer seg passe bra om enn noe frustrert 4. Han klarer seg utmerket uten mobiltelefon en uke 5. Hvem er Marius? (Har ikke lest SMS fra han på "evigheter", altså flere timer, hadde helt glemt fyren nå) 6. Vet ikke Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Simen1, der sa du noe! Bittelitt verre enn mobil men fremdeles ingen ting i forhold til fotball... Jeg har overlevd hele sommer uten nett, men uten fotball? Da dør jeg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er da lett å gå en uke uten mobilen. Har ikke brukt min på tre mnd. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er da lett å gå en uke uten mobilen. Har ikke brukt min på tre mnd. 8191687[/snapback] Det er da lett å gå en uke uten narkotika. Har ikke brukt stoff på tre mnd Uvesentlig kommentar i denne sammenhengen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hadde nok klart meg en uke uten telefon nå som alt på min W800i er gått kruken. Men er nok ikke det mannliges kjønns våte drøm, nei. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hmm, kan vi kalle dette en teknologisk helvetesuke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg