kimmiae Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, har en iPod video 60 GB. Satset på en stor iPod for å kunne ha all musikken min samlet der, mot en Nano og en ekstern HD. Droppet derfor ekstern HD og har da heller ikke back-up av det jeg har på iPoden. Skulle legge over noen filer fra Win Vista før jeg formaterte den, glemte å mate ut ipoden, startet dos, før jeg fant ut at iPoden var koblet til og vips fungerte ikke den mer. Får nå melding om at den må reformateres og gjenopprettes, men er det noen mulighet til å få tatt en recovery av det som ligger på den? Noen som har erfaring med programmer som er bedre enn andre til dette? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er ikke sikkert, men jeg gjorde samme feil og fikk gjenoppretta alt med TestDisk. Noter deg at det sikkert er tåpelig sortert, ettersom at iTunes sorterer ganske rart. Jeg gjorde det samme med en minnepenn. Fikk alt over, men den virker ikke den dag idag heller .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå