knopflerbruce Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Driver og tester litt hardware til tider, men har fantastisk dårlig plass i kabinettet - å ta ut HK osv. er et SLIT! Det enkleste er vel å bare kjøpe den plata man fester HK i (slik at man ikke har noen som blokkerer i noen retning), hvis det fins. Noen tips? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du finner hovedkortbrett her. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Ser ingen skrue-"tårn" der (mistenker at HK blir kortsluttet hvis jeg setter det rett nedpå :!: ). Eller følger sånt med som tilbehør? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du finner hovedkortbrett her. 8190112[/snapback] Det er jo med vifte og feste til mye rart der. Utganger. Denne passer jo til modifikasjoner and sutch. Trodde han bare skulle ha til Hovedkortet. Men det er bare og klippe unna alt overflødig da. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dette får man tak i ved siden av. Det finnes skruesett for kabinett, bl.a. hos clas ohlson. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vis du tenker på avstans hylsene i kobber som du fester hovedkortet med får du disse på nærmeste databutikk eller på Clas Ohlson her. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Bruker som regel og følge med hovedkortet skruer. Også med kabinett i alle fall. Blir bare dyrt og bestille fra Clas Ohlson. Frakt på ørten kroner. Trenger du slike dingelinger så er det bare og PM meg. Så sender jeg de for ca 6/9 kroner (postmerke). Edit: Blir nok litt artig måte du skal betale på da. Faktura (gebyr 45kr sikkert), Overføring (5-20kroner)? Sende penga (6-9kroner)? Endret 19. mars 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå skal det nevnes at det lian li hk brettet ikke bruker vanlige avstandsstandsstykker men sånne spesielle saker man dytter opp fra undersiden. Men regner egentlig med at de følger med. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ellers så skulle det vel ikke være umulig å få en plate fra et "dødt kabinett" tror jeg har et par stykker i kjelleren... (dvs jeg har et par kabinetter som burde vært kassert, tror i hvert fall et av dem har en løs hovedkortplate, ellers så er jeg innehaver av blikksaks og vinkelsliper... ) send en pm om du vil ha. M. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kjøpte en aluminiumsplate og laget mønster utfra et hovedkort og skrudde inn avstandsstykkene. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Sendte en PM til den hyggelige mannen over, så det kan se ut som det ordner seg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ser ingen skrue-"tårn" der (mistenker at HK blir kortsluttet hvis jeg setter det rett nedpå :!: ). Eller følger sånt med som tilbehør? 8190153[/snapback] Har den plata som det ble henvist til på microplex.no selv. alle skruer og feste-deler følger med den pakka lekkre lianli skruer, peneste jeg har sett ! Bruke den når jeg tester PC'r osv, blir ikke så trangt og jobbe som i kabinetter Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ta deg en tur til en returstasjon og plukk med deg noen brett fra noen gamle innleverte pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå