Gå til innhold

Prisen på PS3 ikke så ille om en tenker etter?


LarZen

Anbefalte innlegg

BTW dette året så rævkjører jo ladaen, merca i fillebiter når det kommer til spill da  :!:

8192517[/snapback]

 

Tar en liten edit quote på den :p

Svaret på det kommer ann på øyet som ser og behovet hver enkel har. Ikke så veldig vanskelig å tenke seg til det er det.

8192517[/snapback]

 

Begge to har mange gode titler i vente, men må innrømme at det er litt flere på ps3 jeg har lyst på.

 

På xbox skal jeg ha:

Forza 2

Mass Effect

Halo 3

 

På ps3

Metal Gear Solid 4

Heavenly Sword

Devil May Cry 4

Killzone 2

Final Fantasy 13

Ratchet And Clank: Future tools

LittleBigPlanet

MotorStorm

Resistence

 

Og så har du noen store multiplatform titler

Grand theft auto 4

Assassins creed

pro evolution soccer 7

Darkness

 

Faen begynner seriøst å bli en dyr hobby dette....

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ute etter hele pakka til PS3 og synes det rett og slett er billig i forhold til hva man får. Blu-rayspiller, mediasenter og til og med en spillemaskin! Dette i motsetning til flere her på forumet som enda syter (ja syter...Det høres ut som det er en katastrofe at man ikke har råd til alle konsollene og alle spillene... Stikk fingeren i jorda og prioriter!) over at Sony ikke lagde en renspekket "core" maskin. Get over it! Det finnes et alternativ og det er X360 core...

 

Man vet at spillprodusenter lager spillene etter "minste felles multiplum regelen". Bare se på X360. "Core" versjonen sørger jo får at: A: Spillene ikke bruker harddisk som ytelsesforbedring. Og B: at tross HD DVD addon vil X360 heller ikke benytte seg av den. (klart det kan lure seg et eller annet som bryter regelen, men men.... mesteparten av spillene vil følge den)

 

Sony spytter i litt ekstra stuff får å ha en høyere minste felles multiplum og bra er det! Man får det man betaler.

Lenke til kommentar
Jeg ville lagt til Unreal Tournament på lista også :)

8192664[/snapback]

 

Var en liste med spill jeg hadde tenkt å kjøpe, tror jeg dropper Unreal, det første var gøy, men ble så mye av det samme.

Det er mange flere spill som kommer ut til både xbox og playstation som andre sikkert kunne tenkt seg, men skrev bare de jeg kunne tenkt meg :blush:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Men som en spillekonsoll er den altfor dyr. Det er jo det vi vil ha.

Det får man med 360 til en bra pris, så kan man kjøpe ekstrautstyr for å få full mediasenter støtte :)

 

Edit: Toreal: Skjønner hva du mener ja :p

 

btw. Jeg har Unreal Championship 2 til xbox (1). Det synes jeg var dritstilig, at de tok med melee weapons og slikt :D

Endret av Lund-
Lenke til kommentar
Men som en spillekonsoll er den altfor dyr. Det er jo det vi vil ha.
Jepp. Som ren spillekonsoll er den minst 2000 spenn for dyr etter min mening. Ville jeg hatt det hadde jeg kjøpt x360 tvert, men mitt behov passer best med PS3's funksjonaliteter.

 

Det blir som å klage på at Porsche 911 er for dyr siden man bare har tenkt til å hente posten med den!!11! Det blir for dumt...

Lenke til kommentar
Men som en spillekonsoll er den altfor dyr. Det er jo det vi vil ha.
Jepp. Som ren spillekonsoll er den minst 2000 spenn for dyr etter min mening. Ville jeg hatt det hadde jeg kjøpt x360 tvert, men mitt behov passer best med PS3's funksjonaliteter.

 

Det blir som å klage på at Porsche 911 er for dyr siden man bare har tenkt til å hente posten med den!!11! Det blir for dumt...

8192703[/snapback]

 

for være nøyaktig, så blir det nok mer som å kjøpe en ford mondeo med 911 karosseri lagt over, også betale 911 pris :whistle:

 

mens vi driver med bilmetaforer: 360 er 90'talls volvo med billig styling og Catback eksos(lager et helvetes bråk, men er like treig som stock).

Wii er en ny Honda Civic, liten og kjapp i svingene, med nyskapende utseende, men under panseret ligger den samme gamle 1.1L motoren.

 

jah :p

Lenke til kommentar
På ps3

Devil May Cry 4

8192558[/snapback]

 

No er det vel annonsert at DMC4 går multi og lanseres likt på begge platformer, enda eit "slag" i trynet på PS3 om man vil ;) Eller er det jalla rykter ute igjen?

 

Uansett så sett i betraktining på kor mye gull som ligger under panseret på PS3 så er den ikkje dyr. Men siden folk vil sammenligne den med Wii og 360 så er den jo i og for seg dyr. Men om det viser seg at salget av PS3 fortsatt er labert når selv de store titlene ankommer(og om da konsollen fortsatt koster det samme), tilsier jo det at Sony har priset konsollen utenfor "hvermansens" sjikt.

 

Eg sitter foreløpig på gjerdet og venter utolmodig til konsollen har noen solde titler å skilte med. Har fortsatt 1.stk HDMI inngang på TV`en, og den er reservert PS3 :p

Lenke til kommentar
Selvsagt går det raskere hvis man installerer spillet. Men det var vel ikke det han tankte på, var vel caching til harddisk.

 

Det var hovedsakelig raskere loading tid og mindre diskswapping som jeg tenkte på angående harddisk og HD format. Vil absolutt ikke tilbake til tiden der man sjonglerte med flertalls disketter/cd-er.

 

Av og til er som Mgs sier, 2 sek. loading mellom scenery og 10 sek. forskjellen mellom gidde eller ikke gidde... (bortskjemt med PC :blush: )

Lenke til kommentar

Selv om jeg kunne ha fjernet en del poster i tråden, så velger jeg å stenge denne. Det ville ha blitt en veldig rotete og sporadisk tråd om jeg skulle ha fjernet alle disse unødvendige postene. Håper dette er forståelig.

 

Jeg stenger nå denne da en som vanlig går over i en krangel og VS-tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...