knut Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Intellon demonstrerte ytelsen til sitt strøm-nettverk ved å spille av tre separate videoer, hvor to av dem var i HD-format. Les mer Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ser fram til testen! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Meget fancy dette her, når ytelsen blir enda bedre så kanskje jeg kutter ut cat kablene og bruker bare strømkabler isteden, blir mindre rot av slikt Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Spenende utvikling! Har enno litt å ta igjen hvis det skal "erstatte" cat kablene. For hjemmebrukere kan dette bli ganske overkommelig om en liten stund. btw: tror det er feil WB på bildene Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hadde vært artig å sett hva man får i ytelse IRL. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Spenende utvikling! Har enno litt å ta igjen hvis det skal "erstatte" cat kablene. For hjemmebrukere kan dette bli ganske overkommelig om en liten stund. btw: tror det er feil WB på bildene 8191726[/snapback] Tror ikke det kommer til å erstatte vanlige nettkabler om ikke selve strømsystemet legges om (kan jo ha ledere til nett i strømkabelen feks) Til det er kapastieten for dårlig. (og skal man bygge nytt, så er det like greot å legge inn nettkabel og føringsvei for eventuelle nye standarder) AtW Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) (og skal man bygge nytt, så er det like greot å legge inn nettkabel og føringsvei for eventuelle nye standarder) 8193055[/snapback] Må egentlig si meg enig der, dette er vel ganske fint for folk som ikke har lagt opp CAT kabling i hjemmene sine, men om jeg skulle bygd hus eller pusset opp leiligheten min nå så hadde jeg sørget for å ha skjermede CAT6 kabler med uttak på alle rommene, samt en switch som fordelte nett til alle punktene Endret 20. mars 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Rage Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har testet netgear sitt system som skal gi 85mbps, det gav ikke 4 engang. 2 uttak ca 4 meter ved siden av hverandre. Måtte også ha de på samme kurs, hvis ikke funket det ikke. Lenke til kommentar
Rumba Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Spenende utvikling! Har enno litt å ta igjen hvis det skal "erstatte" cat kablene. For hjemmebrukere kan dette bli ganske overkommelig om en liten stund. btw: tror det er feil WB på bildene 8191726[/snapback] Tror ikke det kommer til å erstatte vanlige nettkabler om ikke selve strømsystemet legges om (kan jo ha ledere til nett i strømkabelen feks) Til det er kapastieten for dårlig. (og skal man bygge nytt, så er det like greot å legge inn nettkabel og føringsvei for eventuelle nye standarder) AtW 8193055[/snapback] Nett via strøm kan selvfølgelig ikke erstatte et kablet nett, men det er absolutt et alternativ til trådløst nett. Jeg benytter Devolo 85mbit, får 30mbit ytelse. Stabilt og utrolig enkelt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Måtte også ha de på samme kurs, hvis ikke funket det ikke. 8193535[/snapback] Syns du egentlig det var så merkelig? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Måtte også ha de på samme kurs, hvis ikke funket det ikke. 8193535[/snapback] Syns du egentlig det var så merkelig? 8193775[/snapback] Nei, i grunn ikke. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, i grunn ikke. 8194164[/snapback] Bra Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dersom to forskjellege 1 eller 2 fase kursar bruker samme fasar så ser eg ingen grunn til at nettverk mellom dei ikkje skulle fungera, men eg er ingen ekspert på dette. Eg kan forstå at hastigheten blir redusert, men ikkje at det skal slutta å fungera. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hmm, en super oppdatering på dette hadde vert en spesiell strømkabel som førte både strøm og nettverket, da selvsagt skjermet, kabelen ville da ha 3 plugger, en som går i strømnettet og 2 til pcen, strøm og nettverkskabel Men hvorfor forteller jeg dette? Jeg må melde meg på skaperen og ta patent på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå