gthaman Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har en 42" LCD-TV som jeg ønsker litt mer lyd til. Tenker da på en surround-pakke mellom 5 og 8 tusen kr. Jeg kan absolutt ingenting om lyd. Ofte følger det vel med en dvd spiller i disse pakkene? I så fall er det bare topp, da jeg har en som ikke er så bra fra før. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 eg har ikkje prøvd dette, men produkta til dynabel har eg erfaring med at dei er veldig bra i forhold til prisen. http://www.mamut.com/dynabel/subdet461.htm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 enig med Semikolon, er nok den beste pakken til den prisen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 enda en støttes post , vanskelig og finne noe mer kurant til den prisen Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Dette så jo perfekt ut. Desverre kom min "fantastiske" kone med innvendinger om størrelsen på disse, og sa seg villig til å legge mer i dette dersom man fikk noe som var litt mindre ( tenker på de 2 store høytalerene altså ) Noe som har noen forslag da ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Store !!! jaja , vis henne et bilde av noen 1515 fra CV eller noen andre monster så skjønner hun hva stort er . hvist du vil ha noe lite og smått så er vell Bose et alternativ , med en start pris på 13.995 for det miste settet , og det vet jeg ikke hvordan lyden er . men det som heter lifstyle 48 er meget bra , men koster nærmere 50k . det koster extra hvis det skal være smått Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 De høyttalerene er jo små og nette de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå