kaffi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg syntest det er plagsomt med all den "unødvendige" quotinga på forumet, folk som quoter på ett spørsmål/komentar som er rett over svaret, og de som quoter masse bilder. Kan ikke huske en eneste diskusjon der en starter ett svar med å repetere spørsmålet for å si det slik. quote er greit å bruke om man skal kommentere ett innlegg som er flere innlegg unna. Dette er vel ikke akkurat generelt med bare www.amotor.no men de tillhørende forumene Endret 19. mars 2007 av kaffi Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Unødvendig sitering er et globalt og voksende problem, bruk -knappen om du ser det du vil kalle unødvendig bruk. Selv passer jeg på å ikke sitere unødvendig. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er det mulig å legge inn en plugin elns som autoatisk kutter ned på quotingen? slik at når man quoter et innlegg som allerede quoter flere innlegg at den f.eks automatisk kutter til de siste 3 quotene? Om det var forståelig... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det skal være mulig med en slik funksjon, mener å ha opplevd slikt på andre forum. Når det kommer til overdreven bruk av quoting så er det ofte et problem om personlig har jeg redigert hundrevis av innlegg for å få fjernet feil bruk. Jeg skal nevne det for moderatorteamet og vil be dem være ekstra obs på dette. Beste hjelpen man kan komme med er å rapportere tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg