Husee Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei! Leverte min bærbare pc til Elkjøp for reprasjon. Dette skulle komme på garantien. Jeg leverte den 06.02 og nå har det gått over en mnd. Er dette normalt? Eller skal jeg ringe og spørre hva dem driver med? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 du har vel iallefall krav paa en laanemaskin trodde jeg? er jo alltid en fordel aa ringe aa hoere foer man skriver et innlegg... "hva skjer? er dette normalt? skal jeg ringe dem?" Ring dem, faa svar, lag inlegg etter svaret du faar om det er hensiktsmessig Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Har fått låne pc, og den er det noe feil med stadig.. Finner ikke ut hva den skal boote fra selv til tider. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 6 uker er for lang tid. Ta kontakt med Elkjøp og hør hvordan det ligger an. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 sikker på at Elkjøp ikke har rota bort pcen det skjedde en kammerat av meg, den var rett og slett borte vekk, men han fikk ny da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå