Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jer har 0 kunnskap innen c++ veldig lyst til og lære, så om noen kunne gi meg en peke pinne på dette probleme så kan jeg starte der :)

Jeg vil lage en "ranke bot" til et spill, boten må kunne knekke en "antibot" det vil si man må taste en kode på 3 siffer hvert 10ende minutt, den skal også gjenta diverse ting foreksempel hver 3dje minutt..

Er det veldig vannskelig og lage et slikt program? å isåfall hva vil det eventuelt koste å få det lagd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jer har 0 kunnskap innen c++ veldig lyst til og lære, så om noen kunne gi meg en peke pinne på dette probleme så kan jeg starte der :)

8189475[/snapback]

Har du lyst til å lære c++ eller har du lyst til å lage en bot?

Hvis du har lyst til å lære c++ så kast den bot iden så langt bot at du ikke finner den igjen.

Hvis du bare har lyst til å lage en slik bot så velg et høyere språk.

Jeg vil lage en "ranke bot" til et spill, boten må kunne knekke en "antibot" det vil si man må taste en kode på 3 siffer hvert 10ende minutt, den skal også gjenta diverse ting foreksempel hver 3dje minutt..

8189475[/snapback]

Kan du ikke bare spille DTM for å ha det gøy? må du jukse?

Er det veldig vannskelig og lage et slikt program?

8189475[/snapback]

Hvis det ikke er vanskelig har noen andre sikkert gjort det

Lenke til kommentar
Er siffrene på et bilde kan du bare gi opp. Ellers vil jeg anbefale http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/ hvis du vil lære C++.

Det er mulig å "lese" siffrene med OCR, men det er ikke akkurat enkelt, spesielt ettersom det ofte legges til støy på bildet.

8189642[/snapback]

dett bildet har så å si 0 noise

scripte du må igjennom [jeg er trykkbar]

Endret av fantegutt
Lenke til kommentar

For å si det slik:

Bildegjennkjenning er avansert og utrolig vanskelig å lage noe som fungerer på alle bilder. Det er ikke noe en setter igang med for å lære et programmeringspråk. Da vil en gå seg bort i all matematikken som ligg bak slik gjennkjenning.

Lenke til kommentar
nå kan ikke jeg en dritt om programmering og sånn men bare nevner noe jeg har hørt.

er noe som heter "lua"  elns som kan brukes? :ermm:

hørte at det gikk å lage boter med lua

8214608[/snapback]

LUA

Er et skript språk som er veldig raskt og er designet for å blir implimentert inn i andre systemer. For seg selv så har lua meget begrensede muligheter i motsetning til f. eks. python. Jeg tror nok de bottene som blir lagd i lua for det meste er spill boter og ikke slik en bot du vil ha, men jeg kan jo ta feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...