xico Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg har alstå fått litt probz her... når jeg prøver og åpne noen vinduer , får jeg error: explorer.exe blbalbalb..... allt unntat iexplorer er crappa? .... scanner nå altså med norton.... fant noe... ntvdcm.exe (PWsteal trojan) <--- dette er jo bare en password stealer? ... skulle vell ikke få noe error over d? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: xico skrev (2002-12-12 14:04):Jeg har alstå fått litt probz her... når jeg prøver og åpne noen vinduer , får jeg error: explorer.exe blbalbalb..... allt unntat iexplorer er crappa? .... scanner nå altså med norton.... fant noe... ntvdcm.exe (PWsteal trojan) <--- dette er jo bare en password stealer? ... skulle vell ikke få noe error over d? Kjør repair på IE. Legg inn IE 6.0 SP1 hvis du ikke har det.. :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hvordan kjøre repair? Mamma's PC får også en feilmedling når man åpner IE Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 15:32, skrev Eskil87:Hvordan kjøre repair?Mamma's PC får også en feilmedling når man åpner IE Åpne myPC velg i contr.panel, åpne add/ remove progs. marker IE. og velg add/ remove - der får du ymse valg, bl.a. repair. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 fjern hele windows og formater om du tror det er virus ... Lenke til kommentar
xico Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 tror dere misforstå litt... d eneste som funker er _IE_ og andre progz.... d jeg ikke kan gå inn på er mapper, my comp og lignende... alt som kan vise filer på pc'en..... så d vill si at jg ikke kommer inn på control panel...... :sad: [ Denne Melding var redigert av: xico på 2002-12-12 19:44 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 > d eneste som funker er _IE_ og andre progz.... d < sms-meldinger på forum, vil ofte bety svært lite seriøs hjelp > tror dere misforstå litt < ... spørs vel det, men lykke til Lenke til kommentar
xico Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 sorry da :razz: Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Finn ut hvordan virus du har. Last ned en fix fra Symantec eller noe. Reinstaller, formater eller hva som skal til for å fixe det som er ødelagt. Installer servicepacks og andre oppdateringer. Skaff deg en skikkelig antivirus. Hold den oppdatert. Da slipper du som oftest det slitet der. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg +MANGE andre har det samme problemet nå.... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 *takke telenor for nis/nav 2002* Lenke til kommentar
idander Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Med det som er sagt her er det ikke lett å hjelpe noe mer. Men jeg har fjerna et virus fra sjefens maskin en gang som gjorde noe lignende. Han fikk da ikke åpna et eneste program. Det viruset han hadde måtte fjernes manuelt ved å modifisere registerfila til windows. Men for å gjøre det må du vite eventuelt hva slags virus du har fått. Last ned en demoversjon av f.eks. Norton antivirus eller f-secure antivirus og bruk dem. Hvis du har virus så sier den hva det heter og prøver så å fjerne den. Men det er ikke sikkert du har virus da. Sånn som du sier maskinen oppfører seg ville jeg reinstallert windows i steden. Idar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå