just-in-box Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 jeg lurer på om det er noen her som har noen erfaringer med nos j tenker på booster som kan kjøpes hos thoshov og http://pocket-bike.no/ jeg har en cross-kart å lurer på hvor stor efekten er å om det er noen skader på motoren!! høres litt kult ut da karten min Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 om det er skadelig for karten din er en ting, om det er skadelig for deg er og en ting......... men om det er skadelig eller ikkje kjem uansett an på bruken.. før du begynner med slikt syns iallefall eg at du bør skaffe deg litt meir bakgrunnsinformasjon om systemet. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Konge da... Ha nos på cross kart,, Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 haha, syns jeg ser det . men trur du burde finne ut om det går på carten din.. kan ikke være trygt Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 her kommer just-in-box fykende med blå flamme ut av eksospotta Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 du blir ikke å merke det engang! Det er jo laget til små åocketbiker;) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Aktiverer du nos i den der velter den sikkert i svingene Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jøss, det var jo litt av en idè. Skal funke fett, men ikke sett på for stort trykk. ;o Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Ikke bruk den for mye av ganga iallefall.. da skjærer du motoren, eller smelter stempelringene... Endret 22. mai 2007 av rotaxmax Lenke til kommentar
wilai Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Probleme er at motoren får for lite bensin. Da kan den skjære seg. Men det hos pocket bike funke på alle motor trur eg. Lage en extra nibbel på luftfiltere. også er du klar med NOS Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Probleme er at motoren får for lite bensin.Da kan den skjære seg. Men det hos pocket bike funke på alle motor trur eg. Lage en extra nibbel på luftfiltere. også er du klar med NOS 8820864[/snapback] Så lenge det ikke brukes for lenge av gangen blir nok motoren skåna, men som du sier... Den får for lite bensin, og over lengre tid vil dette skade motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå