Jtand Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjøpte et Casio Exilim Z50 høsten 2004. Har tatt nesten 8000 bilder med det. Nå er det blitt tregt, da mener jeg at det tar lang tid før det er klart til å ta bilde. Hva er galt? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 prøv med et annet minnekort. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvor mye ligger på minnekortet? Har du tilgang til en kortleser du kan putte den til eller en annen måte å få den til og bli vist under min datamaskin? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Minnekortet er helt tomt. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Formaterte minnekortet, både det innebygde og eksterne. Ble faktisk litt bedre, tror jeg. Men det var jo ingen filer på kortene, skjønner ikke dette. Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Formaterte minnekortet, både det innebygde og eksterne. Ble faktisk litt bedre, tror jeg. Men det var jo ingen filer på kortene, skjønner ikke dette.Flere som har opplevd det samme? 8193228[/snapback] "Tomme" minnekort er ikke nødvendigvis tomme. Kan ligge mye rester der, gamle kataloger som ikke lenger er i bruk for eksempel. Er en grunn til at man anbefaler å formatere minnekortet en gang i blant fremfor å bare slette bildene. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Formaterte minnekortet, både det innebygde og eksterne. Ble faktisk litt bedre, tror jeg. Men det var jo ingen filer på kortene, skjønner ikke dette.Flere som har opplevd det samme? 8193228[/snapback] Litt bedre. Bra. En annen mulighet er batterier. Hvis de er oppladbare kan det hende de er modne for utbytting. Sløve batterier kan gi sløv autofokus, noe som kan føre til at kamerat generelt oppleves som tregt. Bare en gjetning fra meg. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå