PassiveX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har en PC uten PS2 innganger, kun USB (og firewire) Det er en AOpen MiniPC. Jeg har installert Win XP (ikke SP 2 ennå) og tastatur og mus funka bra. De er begge trådløse. Etter å ha oppdatert PCen med medfølgende driver CD skulle jeg restarte PCen, men nå klarer den ikke å få i gang tastatur og mus (Windows starter, men mus&tastatur reagerer ikke). Jeg mistenker at dette skal håndteres i BIOS men jeg kommer ikke inn (den reagerer ikke på DEL). Hvis jeg tar ut USB kontakten, så får jeg "keyboard error or no keyboard". Står USBen i går den derimot videre og starter windows. Spørsmålet er hva gjør jeg for å få kontakt med BIOS. Er det nok bare å bruke et usb-tastatur med kabel? eller er det andre triks (er ikke av de mest drevne med hardware Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 prøvd å restarte bios da`? ta ut batteriet eller flytte jumperen Lenke til kommentar
PassiveX Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 [løst] Gjorde det litt annerledes. Tvang den opp i sikker modus (F8 virka ikke, så jeg avbrøt oppstarten ved å ta strømmen - da kunne jeg bruke tastaturet til å velge sikker modus) Installerte deretter SP2 - så var alt okm men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå