ericandre Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 nå har pcen ståt i 2 uker og når jeg skulle skru den på fikk jeg opp xp loaderen etter det kom det noen artifacts som vanlig og så ble det sort. har prøvd siste gode innstillinger men det funket ikke, kommer inn i safe mode og da funker grafikken. noen som vet hva dette kan være og hvordan jeg fikser det?? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 bump. noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 bump. noen som kan hjelpe meg?? 8197442[/snapback] prøv å avinstallere skjermdrivere i safemode og legg dem inn på nytt. Geir Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 reinstallerte driverene og nå funker det takker Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 reinstallerte driverene og nå funker det takker 8198491[/snapback] Det er ikke så mye som skal til av og til :!: Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå