atomera Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei sann!! Jeg bruker Windows Vista, med internet explorer .. Fungerer helt greit og inn noe problem, men det jeg lurte på var. Lønner det seg uansett å legge inn opera isteden?? Er det sikrere eller åssen er inernet explorer blitt såpass sikkert?? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 <sett inn favorittbrowser her> er BEST, fordi <sett inn grunner som andre fanbois kan kritisere her>! Alt annet suger! Jeg bruker Opera og er fornøyd med det. En jeg kjenner bruker Firefox og er fornøyd med det. En annen jeg kjenner bruker IE og er fornøyd med det. Last ned Opera, last ned Firefox, så tester du hver browser i en uke og ser hva du liker best. Lenke til kommentar
atomera Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 men det jeg lurer på er om sikkerheten i internet explorer er like bra som i opera? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Svaret er nei. http://secunia.com/product/10615/?task=statistics http://secunia.com/product/12366/?task=statistics Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Explorer er den mest utsatte nettleseren, den er kilden til virus Lenke til kommentar
atomera Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 okay, da går jeg for opera.. takk for svaret folkens Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå er det ikke slik at man får virus straks man starter opp IE7, slik man kan tro når en leser visse innlegg her. Jeg har enda ikke klart å få virus, men så holder jeg programvaren oppdatert og klikker ikke på alt jeg ser på skjermen. Hva som er den beste browser skal jeg ikke legge meg opp i, men jeg synes kritikken av IE ofte blir litt for tabloid. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå er det ikke slik at man får virus straks man starter opp IE7, slik man kan tro når en leser visse innlegg her. Jeg har enda ikke klart å få virus, men så holder jeg programvaren oppdatert og klikker ikke på alt jeg ser på skjermen. 8189931[/snapback] jeg kan jo si det slik da, siste offentlige lanet jeg var på var det en person med en nyformatert pc, han hadde alle oppdateringer og besøkte en serialside for og finne en cd key, i explorer, pang og pc en hans hadde rundt 30 virus uten å gjøre noe annet en å besøke en side i internet explorer Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Poenget er at de fleste popupfaenskaper er laget til IE. Jeg har aldri vært plaget med popups med Firefox, mens IE har vært et rent helvete, både gammel og ny versjon. Jeg sier ikke at du SKAL bruke Firefox, men jeg anbefaler at du bruker alt annet enn Netscape og IE. Netscape har en lei uvane med å slutte å fungere etter en halvtime konstant bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå