allyse Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg mener selv jeg har gjort alt rett, men se om dere vet hva det kan være: Oppsett er flg: kabelmoden --> server --> hub --> client Server hoster: DHCP, WINS, DNS, Active Directory, NAT DHCP deler ut iper () og gateway Problemet er at jeg ikke får internettet igjennom :sad: NAT oppsettet ser riktig ut (satt opp som router) Noen som vet om det er mer jeg må gjøre? ELLER Finnes det noen programmer som fikser dette? Jeg vil IKKE ha noen clientprogrammer på clientene... DHCP skal fikse alle instillinger Mvh A. Lyse [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-12-12 13:49 ] Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Prøv å forandre DNS fra Active directory integrated til Standard primary DNS. Har hjulpet med dette før...... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Får Klientene IP fra servern? Har du satt opp dns serverne som din ISP har i dchp scopet/dns servern..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå