Radi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Dirty Hands 2 - Graffiti film, sangen på starten, etter introen, er også brukt i "Charlies Angels 1" Skulle gjære hatt tracklist på hele filmen (Dirty hands 2) Men de sangene jeg er mest ute etter er den, - "Get the fuck up!" Hvis det er noen som vet sang navnet, eller har sangen og kan sende den elrno Hadde jeg blitt overlykkelig. MÅ ha den beaten! Helst instrumental. Takker for svar på forhond! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Du har vært her i to år, du har nesten 1000 innlegg, men du klarer fortsatt ikke å bruke forumet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Radi Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Sorry, er 100.000 forskjellige kategorier innen for kategorier igjen da. Er ikke altid like lett å finne fram ;/ Lenke til kommentar
Radi Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Denne posten kan da bare slettes, for den er da feil postet. Men hvis noen kommer med svaret her også blir jeg glad! Har lagdt ut inlegget på nytt i den andre posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg