Gå til innhold

Ny pc - grei nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer nok til å lagge litt skal jeg tro, 1.8 cpu, x1600 (dårligere enn gforce 7600 er det ikke?) så børr du pute inn 1gb mer ramm i den...

 

du kan ri igjennom IF med ingen lagg minimal lagg, men ikke på full oppløsning..

 

anbefaler deg å ta en titt på komplett.no, var en fin en der til 10 lapper som jeg skal ha meg til sommern, nå sitter jeg på jobben å av en eller annen merklig grunn så har de sperra komplett.no siden -.-

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang..:p

 

forøvrig bør slike poster postes her

Endret av TheNorwegianViking
Lenke til kommentar
Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang..:p

 

forøvrig bør slike poster postes her

8189619[/snapback]

 

Bør funke mer enn bra nok ;)

Lenke til kommentar
Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang..:p

 

forøvrig bør slike poster postes her

8189619[/snapback]

 

 

da får han skrive hva han skal ha den til og ikke at han skal ha en laptop som går lagg fritt i IF...

 

og den pcn du viste der var grei, men det skjermkortet der kunne vært bede... 7600go eller 7900go er fine skjermkort som greier det meset, og som jeg sa tidligere... komplett.no så får du en FIN laptop til 10 000 med 7950go skjermkort og dual AMD 64 prosessor...

Lenke til kommentar

Tråden er flyttet til Hjelp til kjøp/salg av PC, hvor det finnes egne og strengere retningslinjer for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...