saimon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ser etter ny pc, da den gamle har tatt kvelden Er Denna Grei nok? kan jeg mounte gjennom IF uten å pælme pcen ut vinduet i raseri over lagg? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ser etter ny pc, da den gamle har tatt kvelden Er Denna Grei nok? kan jeg mounte gjennom IF uten å pælme pcen ut vinduet i raseri over lagg? 8189055[/snapback] Ja, det kan du Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Litt mer minne hadde vel ikke gjor tnoe skade, men tror nok den skal funke ganske bra Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Så en ganske god en ett eller annet sted i en annonse, for samme pris, med ca. samme komponenter menn med 2048 minne... Noe kampanjegreier, som kanskje er verd å sjekke ut. Svar på tråden, er like greit å sitere de over. Ja, den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) kommer nok til å lagge litt skal jeg tro, 1.8 cpu, x1600 (dårligere enn gforce 7600 er det ikke?) så børr du pute inn 1gb mer ramm i den... du kan ri igjennom IF med ingen lagg minimal lagg, men ikke på full oppløsning.. anbefaler deg å ta en titt på komplett.no, var en fin en der til 10 lapper som jeg skal ha meg til sommern, nå sitter jeg på jobben å av en eller annen merklig grunn så har de sperra komplett.no siden -.- Endret 19. mars 2007 av Darkey Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang.. forøvrig bør slike poster postes her Endret 19. mars 2007 av TheNorwegianViking Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang.. forøvrig bør slike poster postes her 8189619[/snapback] Bør funke mer enn bra nok Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva med denne pcen da er den bra nok mener dere.. har snakka med saimon jeg og han har jo ikke peil så jeg åmå fikse for han:P hehe... jeg mener denna pcen bør kjøre wow+msn og internettsurfing fint.. det er jo trossalt det han skal bruke pcen til..om han bruker den på skola blir ikke word brukt en gang.. forøvrig bør slike poster postes her 8189619[/snapback] da får han skrive hva han skal ha den til og ikke at han skal ha en laptop som går lagg fritt i IF... og den pcn du viste der var grei, men det skjermkortet der kunne vært bede... 7600go eller 7900go er fine skjermkort som greier det meset, og som jeg sa tidligere... komplett.no så får du en FIN laptop til 10 000 med 7950go skjermkort og dual AMD 64 prosessor... Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 men nå er amd prosessorerne mye dårligere når det gjelder ytelse i fohold til intels prosessorer da!! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 TheNorwegianViking: Det betyr fortsatt ikke at de klarer å drive spillet slik han vil. Slik jeg oppfatter det(siden enkelte snakker om GO grafikkort) så er det laptop det dreier seg om, og da er det begrenset hvor mye Core 2 Duo man kan få i kombinasjon med andre gode komponenter. Laptop er alltid enten eller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Tråden er flyttet til Hjelp til kjøp/salg av PC, hvor det finnes egne og strengere retningslinjer for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå