Gjest Slettet+65132 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hei Korleis kan eg få det til slik det går an å ha fleire bilder som skiftar etter kvarandre etter ei viss tid? Siden eg ikkje heilt veit om dette går an med css eller html, håpa eg at det går bra og poste det her. Takker for svar Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hei Korleis kan eg få det til slik det går an å ha fleire bilder som skiftar etter kvarandre etter ei viss tid? Siden eg ikkje heilt veit om dette går an med css eller html, håpa eg at det går bra og poste det her. Takker for svar 8189025[/snapback] Må nok bruke PHP da= ) /Jan Tore Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg brukte dette php scriptet og det funker fint. http://www.totallyphp.co.uk/scripts/random_image.htm Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva mener du med "en viss tid"? Timer, eller sekunder? Hvis det er timer, så kan du bruke PHP. Men hvis det er veldig liten tid burde du bruke javascript eller PHP med AJAX. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 trenger et nytt script selv då tror jeg skal teste det scriptet... Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvis du ønsker å ha et nytt bilde pr dag, eventuelt pr time, så bruker du et PHP-script som sjekker hva klokka er og viser et forhåndsdefinert bilde. Hvis du skal bytte mellom 20 bilder hvert 10 sekund på ei side mens brukeren er der, tror jeg et javacript med preload og setTimeout("nextimage()",10000); burde gi en javascriptprogrammerer noen ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå