chris Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Problemmet er at jeg det er umulig å finne driveren til modemet. Dette på tross av at jeg har PC`en har søk gjennom Cd`en hvor driver`en skulle være. Ikke vet jeg heller hvilke merke det er for de er bare et modem som følgte med PC`en når jeg kjøpte den for to år siden.Er det noen andre muligheter enn å kjøpe et nytt modem? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 er det et internt modem? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 13:44, skrev chris:Problemmet er at jeg det er umulig å finne driveren til modemet. Dette på tross av at jeg har PC`en har søk gjennom Cd`en hvor driver`en skulle være.Ikke vet jeg heller hvilke merke det er for de er bare et modem som følgte med PC`en når jeg kjøpte den for to år siden.Er det noen andre muligheter enn å kjøpe et nytt modem? Regner med det er intertn, ta det ut og kikk på det, særlih på den store chipen som pleier og sitte på slike modemer, er du heldig står det et kjent navn på kortet. Post infoen her så pleier noen og vite hvor du skal finne driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå