Gå til innhold

Litt problemmer med Azureus i Ubuntu!

Anbefalte innlegg

Hei, har fått et lite problem med Azureus i Ubuntu Linux, når eg startar det så lukkar det seg og programmet blir ikkje minimert til systemfeltet.

Har prøvd å installere det på nytt men det hjalp ikkje.

Når eg skreiv "Azureus" i terminalen kjem dette:

changeLocale: *Default Language* != Norwegian Nynorsk (Norway). Searching without country..

changeLocale: Searching for language Norwegian Nynorsk in *any* country..

changeLocale: no message properties for Locale 'Norwegian Nynorsk (Norway)' (nn_NO), using 'English (default)'

#

# An unexpected error has been detected by Java Runtime Environment:

#

#  Internal Error (53484152454432554E54494D450E435050020F), pid=8347, tid=3084626848

#

# Java VM: Java HotSpot Client VM (1.6.0-b105 mixed mode, sharing)

# An error report file with more information is saved as hs_err_pid8347.log

#

# If you would like to submit a bug report, please visit:

http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp

#

Aborted (core dumped)

Virka iallfall som noko er feil med java, kva skal eg gjera for å få Azureus til å fungera igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet da jeg kjørte Ubuntu. Har sett at flere andre har rapport om samme problemet, men jeg har ennå ikke kommet frem til noen løsning. Det du imidlertidig kan gjøre, er å åpne en torrent-fil i Azureus, og avbryter når den spør deg om hvor du vil lagre data. Dvs. du har en torrent-fil på skrivebordet og velger å åpne den i Azureus.

Lenke til kommentar

Hm, har samme problem med Azureus lukker seg, men hjalp ikke å slette logfila. Lukker seg med en gang jeg starter det nå.

Er uansett ikke så farlig for det finnes jo andre programmer. Bruker Deluge Bittorrent Client nå, men hvis noen har noen andre tips tas de gjerne i mot.

Azureus er jo konge når det virker som det skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...