-Teddy- Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) På skolen har vi begynt å lage film i "Mediekunnskap" (Allmenn). Gruppa mi har slukt ideen min om en slags "kort krim" der det er mye løping og action. Fram til rundt sekund 40-60 vil det bare være harmoni før det virkelig begynner å skje ting. Problemet er at de på gruppa mi vil ha en kjent sang til filmen (det er ikke dialog i filmen). Jeg har selv funnet en sang som jeg mener er perfekt, nemlig "Luis Bacalov - Summertime Killer" fra Kill Bill soundtracket. Denne er nok ikke kjent nok for de andre på gruppa... Jeg vet heller ikke om de ser potensialet i musikken til filmen, for låta jeg har valgt er ikke en sang jeg tror passer med musikksmaken deres. Det er to løsninger på problemet mitt: 1. Finne en kjent låt som er rolig i et snaut minutt før den tar av 2. Overtale de om at sangen jeg allerede har funnet er perfekt - for det er den! Dermed trenger jeg hjelp fra dere til å løse problemet. Foreslå låter du vet passer med det jeg har sagt, eller kom med flere argumenter jeg kan slå i bordet med. Endret 19. mars 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sangen fra Rosa Pantern, kanskje? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Tror ikke de syns den er noe bedre. Takk for forslag. Er redd de vil ha noe typisk listepop-ræl. Ugh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå