OscarWoHA Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg våknet opp med en oppblåst mage. Jeg gikk på do og det rant masse løst ut. Jeg går på do flere ganger i timen. Nå drikker jeg en kartong Biola. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ja, regner med det. Tror det beynner å gå over nå. Tok meg en lang dusj også, og føler meg "ren" igjen, hvis dere skjønner. Dessuten er jeg mye slankere enn når jeg våknet tidligere i dag. =) Men usikker på hva jeg skal spise eller om jeg bør spise i det hele tatt. Endret 19. mars 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fiberrik mat som renser opp magen. Mye frukt, grønnsaker, fiberrike kornprodukter. Flere helsebringende effekter der, men ville prøvd meg på mer fiber i kosten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du spist mye druer/rosiner/pastiller? Det gir visst diarè. Jeg hadde også det denne helga. Noe drit er det (haha). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) *Dobbelpost* (bra at de skal bytte server, ja) Endret 19. mars 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Har du spist mye druer/rosiner/pastiller? Det gir visst diarè. Jeg hadde også det denne helga. Noe drit er det (haha). Hehe, nei. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Nå har det begynt igjen. Stinker litt rart og ekkelt når jeg raper. Baaaah... Orker snart ikke mer. Vil bare stikke hull på magen Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Matforgiftning? 8188689[/snapback] Som i salomenlla ? da spyr man jævlig også iallefall Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 har du en amoniak smak i munn er det salmonella, just in case, gå til legen. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå har det begynt igjen. Stinker litt rart og ekkelt når jeg raper. Baaaah... Orker snart ikke mer. Vil bare stikke hull på magen 8193498[/snapback] Får til tider noe lignende. Jeg raper konstant, og rapene lukter sinnsykt dritt at det er ubehagelig for meg å. Jeg slipper løs mage, men jeg må fjerte konstant, ikke moro. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) du hadde vel rett og slett bare løs mage, det får alle i blant, drikk surmelk, biola og sånt EDIT: kanskje du har åte noko du ikkje tåler? Endret 24. mars 2007 av xersess Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Laktoseintoleranse ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå