Bone Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Heisann! Har tenkt til å bruke en logo på ei trøye her, dere finner logoen her; http://www.grand.no/serv_logo.asp Kan dere bruke "Grand Hotel" -logoen, også er vel .tiff -formatet best (bedre enn .jpg, og .eps vet jeg ikke hva er?). Jeg trenger den "Sort / Hvit" -logoen. Hva skal forandres? Logoen er svart på hvit! Jeg trenger at bakgrunnen er svart (eller HELST gjennomsiktig!), og da det som nå er svart til å bli hvit! Altså omvendt fra slik det er nå.. Jeg vil også ha vekk "et rica hotel". Fjern det helt! Kunne dere være så snill å lagre det som enten .jpg, eller .png ? (.tiff er ikke et gyldig format der jeg skal laste opp bildet..) Tusen, tusen, tusen takk! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Logoen er svart på hvit! Jeg trenger at bakgrunnen er svart (eller HELST gjennomsiktig!), og da det som nå er svart til å bli hvit! Altså omvendt fra slik det er nå..Slik? Eller slik Endret 19. mars 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Som den første!! Takk, takk, takk, takk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Hmm.. får det ikke helt på siden.. Dette er beskjeden som står angående "bilder" Hvilke formater kan man bruke for å laste opp motiver? Vi aksepterer pikselgrafikk in JPG, PNG og GIF format. Alle motiver må ha en oppløsning på 120 dpi og skal være i RGB-modus. Motiver for kopper og buttons er unntaket, de må ha en oppløsning på 400 dpi. Motivet bør ikke være større enn 1500 x 1500 piksler (ca. 30 x 30cm). Filen kan ikke være større enn 2MB. For digitaltransfer overtrykking (digital trykking på mørke tekstiler), gjelder de samme kravene. Motiver for flock- og flekstrykk samt klistremerker følger de samme reglene, men siden det kreves et komplekst oppsett er det bare tilgjengelig for butikkeiere med egen Internettside. Mer informasjon finner du her: www.spreadshirt.no. Hvis du vil vite mer om oppsett av vektorgrafikk, vennligst les gjennom http://www.spreadshirt.no for en detaljert beskrivelse. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hmm.. får det ikke helt på siden.. Dette er beskjeden som står angående "bilder" Hvilke formater kan man bruke for å laste opp motiver? Vi aksepterer pikselgrafikk in JPG, PNG og GIF format. Alle motiver må ha en oppløsning på 120 dpi og skal være i RGB-modus. Motiver for kopper og buttons er unntaket, de må ha en oppløsning på 400 dpi. Motivet bør ikke være større enn 1500 x 1500 piksler (ca. 30 x 30cm). Filen kan ikke være større enn 2MB. For digitaltransfer overtrykking (digital trykking på mørke tekstiler), gjelder de samme kravene. Prøv disse: Endret 19. mars 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jammen rart... etter at jeg har lastet opp, er bildet "inaktivt", og så står beskjeden "Motivet har ingen trykkteknikk som kan brukes for denne produktvinkelen" EDIT: Får en annen beskjed... hmm.. er visst bare HVIT trøye som kan ta bildet mitt.. *skjønner ikke* Endret 19. mars 2007 av Bone Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er fordi det bildet du har lastet opp kun egner seg for digitaltrykk og kan således ikke trykkes på mørke farger. Hvis du leser det som står om trykkteknikker så står det der: Digital Printing Disadvantages : Works only on white or light textiles Det du skal ha er Plot Printing og "bildet" ditt må derfor vektoriseres. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 åh... :dontgetit* Noen muligheter til å "vektorisere" bildet mitt da? Takk for oppklaringen, forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå