Bjorhus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Noen som følger med Kampen mot toppen¨kl 21:00 på Discovery-channel Blir bare mer og mer imponert over hvor mye som skal til, og hvor mye det kreves av klatrerne både fysisk og psykisk. At hjerneødem var et problem ved denne ekspedisjonen var jeg ikke klar over, og da innså jeg alvoret i en slik ekspedisjon. Imponert over Mark Inglis som vil bestige toppen...uten føtter. Litt av en prestasjon om han klarer det. Det samme gjelder Mogens Jensen, som er astmatiker og ønsker å nå toppen uten oskygen. Ser frem til kveldens episode. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har fått med meg en halv episode av dette fra før av, det er en veldig god og interessant serie. Nå som jeg vet eksakt når den går kan det nok hende jeg ser på den oftere. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kjempespennede episode idag. 2 av klatrerne nekter å snu til tross for at de har veldig lite oksygen igjen og ekspedisjonslederen gjentatte ganger har beordret de ned. Gleder meg til neste episode, skal bli spennende å se om de klarer seg. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har sett hele serien og den er absolutt verdt å få med seg ja Utrolig godt skildret. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Liker jeg også, dagens episode var jævla spennende. De folka som nekta og gi seg ;> blir spennede og se hva som skjer med de. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Siste episode var kjempespennende! Heldigvis klarte laget å overtale de to dumdristige til å snu. Litt merkelig at ingen av de to tok noe særlig selvkritikk i etterkant, selv om de hadde satt livet til de andre i fare. Franskmannen ble hardest rammet, måtte vel amputere deler av de fleste fingre og tær. Jeg synes nesten ikke synd på disse folka, de risikerer livet helt frivillig. Sterke bilder i gårsdagens episode. Den døende mannen fra et annen lag måtte bare forlates i dødssonen. Ingen hadde mulighet til å hjelpe. Viser bare hvilken risiko disse vågehalsene utsetter seg for. Håper denne serien kommer på dvd, fikk bare med meg bruddstykker. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen som følger med Kampen mot toppen¨kl 21:00 på Discovery-channel Imponert over Mark Inglis som vil bestige toppen...uten føtter. Litt av en prestasjon om han klarer det. Det samme gjelder Mogens Jensen, som er astmatiker og ønsker å nå toppen uten oskygen. 8188073[/snapback] Mark Inglis nådde toppen, men til en høy pris. De måtte kutte enda mere av beinstumpene. Mogens Jensen snudde på veien opp på begge forsøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå