Gå til innhold

Høyest mulig risikofri avkastning på 95000NOK?

Gordion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS ville ha risikorfi avkastning, og fondet du nevner er ikke akkurat risikofritt. Jeg har selv pengene mine i fond, men av den litt tryggere sorten i Skagen. East Capital Balkan er et bra fond for de som vil ta litt høyere risiko, og jeg vurderer å ha noe av sparingen min der.

Man kommer ikke utenom at høy forventet avkastning stort sett innebærer økt risiko.

Lenke til kommentar
TS ville ha risikorfi avkastning, og fondet du nevner er ikke akkurat risikofritt. Jeg har selv pengene mine i fond, men av den litt tryggere sorten i Skagen. East Capital Balkan er et bra fond for de som vil ta litt høyere risiko, og jeg vurderer å ha noe av sparingen min der.

Man kommer ikke utenom at høy forventet avkastning stort sett innebærer økt risiko.

8313128[/snapback]

Ja det er klart.

Til trådstarter:

Hva med splitte pengene 50/50 sette en del i fond og den andre delen i banken kunne det vært en aktuell løsning? Etter mitt syn er det egentlig bare tull ha pengene i banken da du fort kan gjøre endel mer penger ved ha de i fond.

Lenke til kommentar
Enig i det. Jeg har ca halvparten i bank (vanlig og BSU), og halvparten i fond med varierende grad av risiko. Om man vil ha lav risiko mener jeg WarrenWicklund Utbytte er et bra alternativ.

8333041[/snapback]

jeg har 3% på kontoen nå står det i nettbanken..

Vil ikke anbefale å ha mer enn du trenger frem til neste lønning i banken..

EDIT: glemte å tenke på BSU.. men tror ikke det blir mer enn 30% uansett.. (men dette kommer selvsagt ann på hvor lenge du har spart i BSU..

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...